Reppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
37
Eli pitäisi löytää reppu jonne mahtuu treeni kamppeet....
eli: Kollege housut, paita, Sheikkeri, 1,5 l vesipullo
+
Vähän tilaa myös asioille jota sinne arkipäiväisessä elämässä saattaa joutua.. :)

ja sit pitäis löytyy kylmälaukku osio...Sellanen suht pieni minne menee just 1:stä 4:n Pientä tupperwaara astiaa..

Onko tälläisia.. Hmm eikä saisi olla hirveen kallis 80-120 euroa on hintahaarukka...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mut tämä reppu taitaakin olla bodarin kulkeva vaate/jääkaappi :) Ei os. sanoa, ja silti piti aukoa päätä munkin :D

Itelläni on 18 lirtan reppu eikä se riitä mihinkään. Reenikamat menee johonkin 24 litran bägiin, mutta jos jotain muutakin roipetta pidät mukana niin ei tahdo riittää.h:(

Mulla on ihan tavallisen kokonen reppu, ja jos vaan osaa pakata, niin sinne saa suht helposti ängettyä housut, paidan, kengät, vyön, vesipullon, rannetuet, vetoremmit, reenivihon, sheikkerin ja purkin jossa on mankkua. Ja vielä olis tilaa vaikka toiselle paidalle ja housuille.

Kunnon kassi ei sitte käy? Mulla on sellanen ja siel kulkee ties mitä mukana. mm. voimapyörä. Toi kylmäpuoli on sitte vähän hankalampi - paitsi jos otat kylmälaukun toiseen käteen :D

Toi kylmälaukkupulma on nopeasti ja helposti ratkaistu. Kaupassa myydään sellaisia kokoontaitettavia kylmäpusseja, jotka toimii siis samalla periaatteella kuin tavallinen kylmälaukku. Tuonne vaan eväät sisälle ja sitten vain koko hoito sullotaan reppuun. Ja siihen reppuun kannattaa panostaa. Jos ostaa halvan - saa lähes aina paskan.

Originally posted by Prof
mutta jorkka kun epäilen että ihan missään halpis repuissa ei ole tollasta kylmä taskua... :jahas:
Ainii, siinä piti olla kylmätasku...

Tomi ratkaisi pulman.

aah unohin ihan kokonaan ton repun prkl... Kiiiiiiitos tomi.. Aivan loistava idea.. en tullutkaan ajatelleeksi !!

Ostat sellase Koho-lätkä kassin:lol2:

Sinne mahtuu ihan oikea kylmälaukkukin ettei tartte mitään köyhänmiehen viileähässäkkää hankkia.

Jep.

Ostin about 10 vuotta sitten (tai mulle ostettiin) Kiplingin liikkeestä Treelta Hedegrenin reppu ja just oli viimeks mukana espanjan reissulla. Erinomaisessa kunnossa lukuunottamatta pientä reikää pohjassa joka tuli skalpellin lävistettyä penaalin ja repun pohjan. Tosin- reiälle en ole tehnyt mitään eikä siitä huolimatta ole revennyt lisää tai purkeentunut milliäkään.

Nokuitenkin- selittelyksi meni. Eli laadusta kandee maksaa:kippis1:

Kylmiöosastonhan saa toimimaan siten että ostaa autoon tarkoitetun kylmälooran josta repii 12V Kylmä/lämpökuution helevettiin ja iskee repun kylkeen.. :rolleyes: Sit vaan uretaania ja solumuovia perään :david:

Ostin juuri lauantaina Dakinen 27L explorer repun, mahtuu hyvin treenikamat ja vaatteet + jää vielä tilaa muillekin tavaroille.
Lisäksi muotoiltu hyvin istuvaksi, ja mikä tärkeinä, kantohihnat riittävän paksut. Hinta pyorii 59-69 euron tuntumassa.

Originally posted by HooEee
Ostat sellase Koho-lätkä kassin:lol2:

Sinne mahtuu ihan oikea kylmälaukkukin ettei tartte mitään köyhänmiehen viileähässäkkää hankkia.
Noi lätkäkassit on ihan stnan isoi.

Minulla on JanSportin 37,5 litran reppu sivutaskuilla ja hyvin mahtuu tavaraa. Ainoa huono puoli on se, että pohja on nahkaa ja reppua ei voi pestä tavallisessa koneessa.

Ostin kyseisen repun tosin Pariisista, mutta kyllähän JanSportia Suomessakin myydään.

Tai sitten osta pienehkö rinkka, niisää riittää ainakin säilytystaskut.

Hyviä vaihtoehtoja tarjoaa myös erilaiset skede-reput, paitsi jos niiden kantaminen käy imagon päälle :D
Etenkin sellainen merkki kuin Savier (http://www.savier.com) tekee todella hyviä ja kestäviä reppuja. Ja se mitä olen Savierin reppuihin tutustunut, niin yksi malli ainakin omaa kylmätaskun reippaan kokonsa lisäksi. Skede-reppuissa on myön paljon erilaisia taskuja joihin voi tunkea kaikenlaista pikku sälää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom