Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Ei kovinkaan hauska kuva mutta on niin hieno vuoristorata et pakko laittaa esille
pic2920.jpg

kymensanomat.jpg

Aika nolo :)

Meg4M4n sanoi:
Öööh, kuinkas monta meitä suomalaista olikaan? :D

Anteeksi, kun oon tylsä, mutta voisikohan kyse olla siitä, että jollekkin voi tulla jopa kaksi (!) Yhtyneiden Kuvalehtien lehteä samaan aikaan.... :)

-edit- Ja ollaan niinkuin et olis itte sitä tajunnu, okei? Onhan toi silti vähän hassusti ilmaistu...

BadHair sanoi:
Anteeksi, kun oon tylsä, mutta voisikohan kyse olla siitä, että jollekkin voi tulla jopa kaksi (!) Yhtyneiden Kuvalehtien lehteä samaan aikaan.... :)

-edit- Ja ollaan niinkuin et olis itte sitä tajunnu, okei? Onhan toi silti vähän hassusti ilmaistu...

Eikä olla :nus: :nus: Tuo sanamuoto (oli se YK:n levikki mikä tahansa) on täysin virheellinen, koska 8,7 miljoonaa suomalaista ei vain voi kukaan mistään tavoittaa.

Raskolnikov sanoi:
Eikä olla :nus: :nus: Tuo sanamuoto (oli se YK:n levikki mikä tahansa) on täysin virheellinen, koska 8,7 miljoonaa suomalaista ei vain voi kukaan mistään tavoittaa.

Juu, huomasin itse ihan saman kompastuessani omaan näppäryyteeni... Siksi yritin peitellä asiaa lisäämällä kommentin tuonne "editin" loppuun... :)

2347458

:D

Raskolnikov sanoi:

Oliskohan mitään pointtia siinä, että kuinka monta ihmistä enemmän on nähnyt/tsekannut ton bannerin ihan ton "virheen" vuoksi? :david: Tajuuttekos? :jahas:

Back
Ylös Bottom