Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Toi akka on kyllä ärsyttävyyden huippu.

Liitteet

• normal_sanapeli1.webp
    normal_sanapeli1.webp
    20,9 KB · Katsottu: 1 273
Anonymous sanoi:
Vad?? Nelli on superihq :haart: :kuola: Ainoostaan se ohjelmaan kuuluva lässytys on perseestä mutta muuten toi on kyllä niin loistava täti. Pieni sulonen hammasrako ja kiva vartalo ja osaa pukeutua miesten silmiä varten. Myönnän katsovani ohjelmaa, vaatteiden peittävyys määrää kuinka kauan.:david:

Ps: Viel se tamperelainen(?) puheki.:kuola:

Joni.K sanoi:
Lajia seuraaville ehkäpä hauskoja. Fedorilla ei oo enää vastustajia ja voitettavia joten se on alkanut reenaan karhujen kanssa.

Hahah, tosi leuhkasti nousee tuo tuomari (Shimada?) tuolta puskasta käsi heti pystyssä. Samoin tuo että karhulla on otteluhanska kädessä on mielenkiintoista.

Puhetyyli tolla juontajalla on kamala ja yli-innostunut (kuuluu ohjelmaan mutta silti). Kyllä mäkin sitä silti panisin.

NATO sanoi:
Vad?? Nelli on superihq :haart: :kuola: Ainoostaan se ohjelmaan kuuluva lässytys on perseestä mutta muuten toi on kyllä niin loistava täti. Pieni sulonen hammasrako ja kiva vartalo ja osaa pukeutua miesten silmiä varten. Myönnän katsovani ohjelmaa, vaatteiden peittävyys määrää kuinka kauan.:david:

Ps: Viel se tamperelainen(?) puheki.:kuola:
Se on vielä parempi siinä rantalenttis ohjelmassa jota tulee kesällä.:kuola:

Anonymous sanoi:

On muuten niin vitun ärsyttävänrasittavanpaskatyhmälehmä, että en etes välttämättä panis kun tekis vaan mieli vetästä korville heti jos se avais suunsa....

mestari.jpg

:lol2:

weismyller sanoi:
siis oisko ihan shaatanan wwwanha :wanha: :wanha:
edit: siis kaksi sivua taaksepäin posti nro 2862

no heii, tarviiko kettuilla, mulle se on uusi:D ja KAIKKI eivät välttämättä ole sitä nähnyt. Joten suus kii.:jahas:

Meah sanoi:
no heii, tarviiko kettuilla, mulle se on uusi:D ja KAIKKI eivät välttämättä ole sitä nähnyt. Joten suus kii.:jahas:
no kyl kaikki ketkä tätä treadii lukee VÄHÄKÄÄ aktiivisemmi tietää ton kuvan:jahas:

no mä oon lukenut kerran.;) et ei mun tarvi edes tietää. Ja ei varmaan oo sun elämästäs mitenkään pois?

Back
Ylös Bottom