Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

wtf.jpg

Tuli tosta hanskauskoneesta mieleen,että edellisessä asuinkaupungissani vaikkakin samalla työnantajalla työkaverit osti mulle synttärilahjaksi sellasen tärisevän naisen käden seksikaupasta.Mistähän olin maineeni saanu? :lol2:
Ne ojensi sen vehkeen mulle viä julkisesti Tampereen Sputnik-baarissa.Joku muija siä siitä kädestä miellyttävän tärinän takia innostuikin.Lahjaidean pääpiru suuttu mulle,kun unohdin sen sinne baariin kännipäissäni.Enpä päässy sit käytännössä kokeileen,kun ei sitä sieltä baarista enää löytynytkään.Oiskohan kelvannu jollekin akuutimmassa tarpeessa olevalle? :D

Snake sanoi:
Tuli tosta hanskauskoneesta mieleen,että edellisessä asuinkaupungissani vaikkakin samalla työnantajalla työkaverit osti mulle synttärilahjaksi sellasen tärisevän naisen käden seksikaupasta.Mistähän olin maineeni saanu? :lol2:
Ne ojensi sen vehkeen mulle viä julkisesti Tampereen Sputnik-baarissa.Joku muija siä siitä kädestä miellyttävän tärinän takia innostuikin.Lahjaidean pääpiru suuttu mulle,kun unohdin sen sinne baariin kännipäissäni.Enpä päässy sit käytännössä kokeileen,kun ei sitä sieltä baarista enää löytynytkään.Oiskohan kelvannu jollekin akuutimmassa tarpeessa olevalle? :D

Ihanko kävit kyselemässä tätä värkkiä kyseisestä baarista? :lol2:

DickSteel sanoi:
Ihanko kävit kyselemässä tätä värkkiä kyseisestä baarista? :lol2:
Joo,tuli siihen aikaan käytyä siä niin usein ja henkilökuntakin oli aikas tuttua.Vieläkin pari työntekijää sieltä tunnen... :)

Sehän on Mähönen kesätukalla! :lol2:

Jonny sanoi:
Ei pahalla, mutta noista viidestä kuvasta kolme olet itse postannut jo sivulla 55.

Perkele, minulla on tuossa kansiossa lähes 1300 kuvaa ja satunnaisotannalla tulee kolme samanlaista, pitäisi kai lotota....

Uudestaan...

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom