Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Kenties hivenen pervon näköinen kilppari :D

White-turtle_1448907i.jpg

Ei kyllä tuo voi toimia mitenkään. Ainakin tuo highpass -kohta on pelkkää paskaa.

Kyllä se nyt jotenki toimii, mut ei noin hyvin. Ei saa olla mitään rintaliivejä tms alla, ja jos nänni näkyy jo valmiiks vähän ni sitä saa muokattua sieltä esiin hivenen enemmän.

ps. itse en osaa, mutta olen nähnyt tehtävän.

Breaking the law!
nobirds.jpg

Ai perkele toi Urpilainen on mun salaisten halujeni kohde,tota ku pääsis panee ni elämä olis täydellistä.

Joo, Jutassa on kyllä jotain. Se jatkuva naaman vääntely on seksikästä jollain todella, todella pervolla tapaa.

Voisin kuvitella että Jutalla on sellaiset pitkät mustat saappaat ihan vaan makuuhuonetta varten.

Nyt jätkät takaisin omalle pihalle! Mä tagasin Jutan jo reilu kaksi vuotta sitten, ette tuu kärkkymään. Link.

Nyt jätkät takaisin omalle pihalle! Mä tagasin Jutan jo reilu kaksi vuotta sitten, ette tuu kärkkymään. Link.

Hitto. No, mä olen sitten kolmas jonossa! Mites projekti etenee, joutuuko tässä nyt kauankin odottamaan vielä??

panorama_urpilainen_verotus.jpg

Viimeisimmästä South Park -jaksosta - repesin

"So they got this feller down at the bowling alley? He gets up on the stage an' shits his britches."

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt on kai luvallista käyttää sanaa rämehirviö. Kuka vittu haluaa naida jonkun lävistetyn sammakon?
Sateenvarjoa pitelevä nainen on tosi kaunis, herja että tommotteet on tusina tavaraa tietyissä maissa.

Back
Ylös Bottom