Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Ei kai mitenkään. Kai se on sitten alettava käyttää firefoxia vaan tän ketjun takia :S

Ei se taida itseasiassa olla edes Chromen ongelma. Testattu kolme eri konetta(kolmessa eri paikassa) ja neljä eri selainta ja kuvat eivät vain näy.

Edit: Nyt ne näkyvät kun olen puoli vuotta sitten luovuttanut. Vai ettei valittaminen kannata.

Viimeksi muokattu:
En nyt kuitenkaan selainta vaihtaisi sen takia että ei näy kuvat noista joistain tietyistä kuvapankeista. Ongelma on pohjimmillaan aivan muualla kuin selaimessa, ero vain siinä että osa selaimista ei "välitä" tuosta ja kuvat näkyy. Kuitenkaan ongelmaa ei esiinny missään muualla kuin palstoilla johon just upotetaan noita kuvia.

Mun käsitityksen mukaan tuo on sen kuvapankin oma ongelma, tai niiden esto, että kuvat tekee noin. Kuvaton.com:in kuvat näkyy aina, mutta niihin tuleekin vesileima.

Tietenkin, mutta mä en ainakaan suosittele koska on tilanteita joissa normaali sivustojen sisältö tai selaimen (lisärien) toiminta voi kusta tuon takia. Mm. jotkin foorumit ottaa itseensä, sosiaalisten medioiden integraatiot, ja jopa Firefoxin bookmark syncin on huomattu hajoavan.

bc07fb441e80fe80eb480b5686e0b1d1.jpg

Tietenkin, mutta mä en ainakaan suosittele koska on tilanteita joissa normaali sivustojen sisältö tai selaimen (lisärien) toiminta voi kusta tuon takia. Mm. jotkin foorumit ottaa itseensä, sosiaalisten medioiden integraatiot, ja jopa Firefoxin bookmark syncin on huomattu hajoavan.

RefControl-plugin toimii vain niillä tietyillä sivustoilla. Ei kaikilla. Eli ei vaikuta mitään selaimen normaalitoimintaan, foorumeihin jne. Refererit toimivat listan ulkopuolisilla sivuilla normaalisti.

Helpostihan noita pystyy kattomaan, jotkut noista on peräti hauskan näkösiä eikä ollenkaan pelottavia :D Tietty jos on toi hämähäkkifobia, tai mikälie olikaan oikealta nimeltään niin voi olla vähän vaikeeta :)

E: Kattoo nyt totakin

546756utykjhkhj.jpg

Back
Ylös Bottom