Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

ubn6dgv97cm2.gif

lmi7x767malp.gif

28ukc2t.gif

k9z78g.gif

Cats_doing_laundry1405773.gif

..Varsinkaan kun tuo liike ei ole ravintola..:rolleyes:

Taustalla näyttäis olevan jonkun sortin taidekauppa, voi hyvinkin olla ovimies tuo pukukaveri.. ainakin ite kun on tuolla euroopassa reissaillut, niin hyvinkin usein näkee kultakaupoissa ja taide myymälöissä ovimiehiä, ei mitenkään ees erikoista..

Taustalla näyttäis olevan jonkun sortin taidekauppa, voi hyvinkin olla ovimies tuo pukukaveri.. ainakin ite kun on tuolla euroopassa reissaillut, niin hyvinkin usein näkee kultakaupoissa ja taide myymälöissä ovimiehiä, ei mitenkään ees erikoista..
Tai jos meet johonkin suomalaiseen kaupunkiin niin voit nähdä kultakaupassa vartijan. Tai ihan jossain muussakin kaupassa. Ei edes mitenkään erikoista. Mutta ei tuo nyt ole ovimies vaikka itkisi.

Tai no joo, sama mulle. Siinä on ovimies ja Pakkiksen karju.

Tai jos meet johonkin suomalaiseen kaupunkiin niin voit nähdä kultakaupassa vartijan. Tai ihan jossain muussakin kaupassa. Ei edes mitenkään erikoista. Mutta ei tuo nyt ole ovimies vaikka itkisi.

Tai no joo, sama mulle. Siinä on ovimies ja Pakkiksen karju.
Myös monissa paremmissa vaatekaupoissa on ovimies!

Nyt mulla hirtti kiinni. Mikä tossa "hihaton halme(?) puhuu pukumiehelle" -kuvassa on hauskaa?

Kyllä ainakin minua huvittaa enemmän tämän kuvan katselu kuin jonkun nörttichatin viestiketju tai pedobear-kuvat. Hauskaa on ehkä tuo mielikuvituksellinen tai todellinen ovimies/käännytetty asiakas-tilanne.

Laitetaas nyt vähän roflcopteria:D http://www.rofl.name/asciiart/
Tuli tosta mieleen, että kuinka moni on katsonut ASCII star warsin? Siis todella vanha juttu, mutta kannattaa katsoa ainakin pari minsaa jos ei ole nähnyt.

Avatkaa komentokehote (Suorita/Run ja kirjottakaa cmd). Komentokehotteeseen kirjottakaa seuraava osoite: telnet towel.blinkenlights.nl

En nyt oikein tiedä kuuluisko tää video vai kuva osioon, mutta ku liitty tohon Skilledin postaukseen niin hyvin nii oli pakko pistää.

Back
Ylös Bottom