Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

16gn1p4.jpg

Kid_under_car.gif

Vituttaahan se tredin aktiivisena seuraajana katsoa samoja kuvia uudestaan ja uudestaan. ;)

Pakkis kun aukeaa ja klikkaa uudet viestit, joissa yleensä ylimpänä on Videot ja Hauskat kuvat, joihin molempiin kontribuin aika ajoin, niin kyllä ne ketjut tulee avattua aina ensimmäisenä. Helposti pystyy seuraa uusimmat kuvat.

Pointti onkin, että uusien kuvien postaajat eivät varmaankaan edes katsele ketjua läpi juuri koskaan, vaan aina kun törmäävät "uuteen" hauskaan kuvaan, vain läiskäisevät sen tänne, jolloin se voi olla wanha.

Mutta hällä väliä, ei minua kyllä haittaa vanhat videot ja kuvat.

Pakkis kun aukeaa ja klikkaa uudet viestit, joissa yleensä ylimpänä on Videot ja Hauskat kuvat, joihin molempiin kontribuin aika ajoin, niin kyllä ne ketjut tulee avattua aina ensimmäisenä. Helposti pystyy seuraa uusimmat kuvat.

Pointti onkin, että uusien kuvien postaajat eivät varmaankaan edes katsele ketjua läpi juuri koskaan, vaan aina kun törmäävät "uuteen" hauskaan kuvaan, vain läiskäisevät sen tänne, jolloin se voi olla wanha.

Mutta hällä väliä, ei minua kyllä haittaa vanhat videot ja kuvat.
Jos tosissaan joka kerta kun postaa uuden kuvan, pitää plärätä viimeiset 100 uutta kuvaa läpi, niin veikkaan että aika harva jaksaa uusia kuvia tänne enää laittaa. Jos saman kuvan näkeminen kahdesti kuukauden sisään ärsyttää ihmisiä, niin aika pienet on murheet elämässä. Hyvä asia sekin on tietysti.

Kokeillaan josko vanha oppisi uusia temppuja:

fat0001.jpg

Edit: Ei helkutti, se onnistui! (Siis; vanha laittoi vanhan?)

Edit II: Ihan vaan koska Mike mainitaan:

khelp0001.jpg

En mä mitenkään Mikeä vainoa, mutta musta tää vaan oli hyvä:

comic-party.gif

comic-funeral.gif

Se nyt on aivan sama, että onko vanha noin yleisesti ottaen, kunhan nyt ei olisi viimeisen parin kuukauden sisällä ollut tässä ketjussa.

Oman kuvan laitoin. Kiitti jätkät. Mitä se on siiskeik?

:offtopic:

Katselin että sun avatar on eräs hahmo lapsuusaikojeni suosikkipiirretystä Jayce and wheeled warriorsista, mutta eipä ollutkaan. Petyin.
Samaa näköä on kyllä kovasti. Noin 7s. kohdalla näkyy alla olevassa videossa, ovat varmasti kyllä sukulaisia?

http://www.youtube.com/watch?v=A1c1G24GWDg

Back
Ylös Bottom