Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

fyzika.gif

Joo tää mun postaus vaan lagas, kyllä mä oikeesti postasin ekana (perkele sen yhden kerran kun en jaksanut tarkastaa aiempia sivuja...)

Tuon kaverin ei välttämättä kannata liikkua yksin tietyissä paikoissa, tai saattaa sattua nenään. Sääli, että tuohon maiharitatuointiin saa samanlaista teräskärkeä kuin oikeaan. Noh, voihan aina peittää naaman vaikka valkoisella hupulla...

Ei, Vuosaaressa vai? LOL

Miksi noi kyyneleet tatuoidaan aina väärään kohtaan?

Kyseessä pitäisi olla tappajan osoittama katumus tekosiaan kohtaan. Mikäli oikein muistan näiden kyynel-tatuointien merkityksen. Sitä en tiedä, että minkä takia niitä tuonne sivulle tikataan. Jospa hän on kyljellään ollut?? :rolleyes:

Kyseessä pitäisi olla tappajan osoittama katumus tekosiaan kohtaan. Mikäli oikein muistan näiden kyynel-tatuointien merkityksen. Sitä en tiedä, että minkä takia niitä tuonne sivulle tikataan. Jospa hän on kyljellään ollut?? :rolleyes:
yleensä tollasen tatuoinnin omaavat näyttää sen verta ääliöilt et tatuoinnit varmaa otettu katu-uskottavuuden takia, kuin ennemmin katumuksen

yleensä tollasen tatuoinnin omaavat näyttää sen verta ääliöilt et tatuoinnit varmaa otettu katu-uskottavuuden takia, kuin ennemmin katumuksen

" The teardrop tattoo or tear tattoo is a symbolic tattoo that is placed underneath the eye. The tattoo has several connotations. Teardrop tattoos usually signify the loss of a friend or loved one. Often, for a male, the tattoo is given to represent the death of a brother.[citation needed] An empty tear signifies that the loved one has been killed or that the bearer has unsuccessfully attempted murder. " -Wikipedia

^ En tajunnu... :confused:

edit: tajusin. Hidas, mikä hidas.

^ En tajunnu... :confused:
Lukee 384 Mbit/s kun pitäisi lukea 384 Kbit/s. 384 Mbit/s olisi aika luja vauhti jo lankaverkolle, saati sitten mobiiliverkolle. Siksi se oli siis niin hauskaa.

edit: tajusin. Hidas, mikä hidas.
Olin hitaampi silti, eli käytännössä voitin.

Edit. pistetääs vielä kuvakin tänne tekstin sekaan:

Back
Ylös Bottom