Kyl on halpaa sähköö
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kas kummaa vain naisia :dance2:
Jossain metro-lehdessä haastateltiin paria eukkoa, jotka kirjotti jonkun feminismi-kirjan. Siinä sitten kyseltiin jotain, että mistä tietää olevansa feministi ja vastaus oli, että olet feministi jos haluat miehille ja naisille tasa-arvoa ja jotain muuta puunhalaus paskaa.
Pointtina siis se, että nykyään taitaa olla muotia keksiä ja muokata medialla sanojen käsitteet uusiksi. Hyvänä esimerkkinä nyky-ajan rasisti vs mitä rasisti meinas sillon ku olin polven korkunen. Eli siis entiset feministit on nykyään jotain tasa-arvo jannuja.
, mutta mitä tuo 'feminismi'-sana sitten on muka ennen tarkoittanut, jos ei tasa-arvoa miesten ja naisten välillä? Toki pakkiksella ja muuallakin netissä tätä sanaa käytetään usein haukkumanimenä sellaisille ihmisille, jotka tasa-arvon saavuttamiseksi suosittelevat älyvapaita ratkaisuita. Sanakirjamääritelmäänhän tällaiset käyttötavat eivät kuitenkaan kuulu, vaan "oikeasti" feminismi tarkoittaa ja on aina tarkoittanut ajatusta, että miehillä ja naisilla tulisi olla samat oikeudet.Jossain metro-lehdessä haastateltiin paria eukkoa, jotka kirjotti jonkun feminismi-kirjan. Siinä sitten kyseltiin jotain, että mistä tietää olevansa feministi ja vastaus oli, että olet feministi jos haluat miehille ja naisille tasa-arvoa ja jotain muuta puunhalaus paskaa.
Pointtina siis se, että nykyään taitaa olla muotia keksiä ja muokata medialla sanojen käsitteet uusiksi. Hyvänä esimerkkinä nyky-ajan rasisti vs mitä rasisti meinas sillon ku olin polven korkunen. Eli siis entiset feministit on nykyään jotain tasa-arvo jannuja.
Oletko tosissasi? :DJossain metro-lehdessä haastateltiin paria eukkoa, jotka kirjotti jonkun feminismi-kirjan. Siinä sitten kyseltiin jotain, että mistä tietää olevansa feministi ja vastaus oli, että olet feministi jos haluat miehille ja naisille tasa-arvoa ja jotain muuta puunhalaus paskaa.
Jossain metro-lehdessä haastateltiin paria eukkoa, jotka kirjotti jonkun feminismi-kirjan. Siinä sitten kyseltiin jotain, että mistä tietää olevansa feministi ja vastaus oli, että olet feministi jos haluat miehille ja naisille tasa-arvoa ja jotain muuta puunhalaus paskaa.