Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisko VPO päällä (vapautus paitsi oppitunneilta, vaimikäseoli) joten kaveri nautiskelee tst-varustuksesta nyt sisätiloissa. Sitten kaverien lähdettyä tetsaamaan joutuu yksin levyttämään tuvassa ja herauttaa pienen kyyneleen, kun ei pääse mukaan sotaan.Karjalan Prikaatin vaakunahan se. Ja taistelupioneerikomppania siinä istuu oppitunnilla.
Ei vaan ikävä kyllä ole mitään muistikuvaa että miks tolla hepulla oli potta päässä ja liivi päällä.![]()
Karjalan prikaatin tunnus tai ainaki mulla oli tollanen hihassa KarPr:ssä.mikä toi vaakuna on?
:lol2: repesin tälleKetäs tuo komea mies on?
Hello you handsome![]()
Juu harvemmin sitä tuolta pakan pohjasta aletaan lätkimään...kai siinä pitäis lyödä valkosta palloa
Haha, näin tän äijän kesällä Helsingissä. Heilu sillä nuorallaan, heitettiin sille muutama euro, kun lupasi tehdä jonkun über tempun. Ei se mitään temppua tehny, kusetti vaan saatana.
no katos perkele, ei paljo aivot raksuttannu eilen :Dkai siinä pitäis lyödä valkosta palloa
Jostain syystä repesin tälle kuvalle joka oli iltasanomien uutisissa![]()
Kyl mä luulen että se on, ne on noi kiihkomuslimit aika rentoja ja humoristeja ton uskontonsa suhteen.Con-tra-dic-tion.:hyvä:
Toivottavasti toi on läppä.
Eikös ne missit valita joka vuosi. Jos siltä tuntuu niin äänestele sit niitä ja jätä aikuisten äänestykset aikuisille.juu laitetaa vaa ton näkönen noita edustamaa suomea :hyvä:
Con-tra-dic-tion.:hyvä:
Toivottavasti toi on läppä.
![]()
Mielummin noin päin:D.
Rautakokki on varmasti oikeassa ton shoppauksen suhteen. Iso käsi idean isälle. Loistava läppä joka tapauksessa. :D[IMG ]http://www.animeforum.com/uploads/11486640503622.jpg[/IMG]
khuul.e:
Aika siistiä kun maailmalla tulee vastaan jo toi suorttin shoppaus!