Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Tuolla oikeanpuolimmaisella hieman liian iso takki.

Äiskä ostanut silleen, että on kasvuvaraa!
Fiksun näköisiä kavereita kyllä. Hyvä tietää, että nuo sitten meidän eläkkeitä makselee. Siistiä!

edit: tuo vasemmanpuoleinen heittosäkki näyttää just siltä, että sitä jänskättää orastava erektio. Siinä on kuitenkin kissoja kaksin kappalein kehräämässä kainalossa ja kundi jo tavoittelee säkkejä - kaikki kimppakivan ainekset siis valmiina! Mut siinä vasta pulma, miten ehtii hommiin kun pitäisi vielä noiden monojen nauhat avata ja siinähän menee tovi.

Offtopicien oftopic Ahahahhaha MXM sä sen sanoit. Kieltämättä toi kaveri on vähä sellanen jänskä ilme naamalla kun ei tiedä mitä tuleman pitää. (panee panee??)
Ennen mua pelotti, nyt mulla on pilotti!!! :rock:
Mä luulen et ton heimon herruutta tavottelee toi sälli jolla on KARJALA lippis. Sehän on sitä kaljaa mitä isä juo. Ja taustalla kaveri jonka porukat eivät hyväksyneet et sillä olis ihan kalju. heheheh, varmaan ei oles kunnon pilottia, vaan joku look like.

Mä voin tunnustaa et itse olin samanlainen. Oli pilotti, "metro"(sexuaali?) housut(eli noi camo reisitaskut), martiinin maiharit, ja kalju kallo. Hahhah hävettää edes kattoa jotain vanhaa valokuvaa. onneksi tämä villitys ei kestäny kauaa :rolleyes:

No hei, noi kakarat on ehkä 11-12 vuotiaita ja kuva otettu ehkä 10 vuotta sitten, jolloin kaikilla itseään kunnoittavalla pikkupojalla piti olla pilottitakki. Ehkei noistakaan moni enää tänäpäivänä omista samanlaista lookia.:rolleyes:

Samaa muistelin itsekin kun tuon kuvan näin. Pilotti ja maiharit kuulu jokaisen nöösipojan varustukseen. Väittäisin kyllä että kuvalla on ikää enemmän kuin 10 vuotta, sillä silloin alkoi yleistymään nuo hopparivaatteet. Kun tässä kerran oikein muistelemaan ruvetaan niin ei tuolloin kaupungilla nähnyt neekeriä kuin korkeintaan kerran vuodessa, niin hyvin pojat silloin asiansa hoiti :lol2:

Kysymys kuuluu: kuka on ottanut kuvan pojista (ja jakorasioista)? Olisko luokanopettaja, joka nauraa kippurassa ikuistettuaan kylän kovikset?

Laitettaisko taas niitä hauskoja kuvia?

Ja taas yksi pätmäni.
9397.jpg

Onko kellään heittää linkkiä mistä näitä löytyisi enemmänkin? Tulee putoiltua huolella :D

ite en ole noihin mörköihin törmänny mut.. mun mielestä turha millään tavalla edes puhua skinnarilasta. paska paikka ja sellaisena varmasti pysyy:lol2:

jaj662.gif

ite en ole noihin mörköihin törmänny mut.. mun mielestä turha millään tavalla edes puhua skinnarilasta. paska paikka ja sellaisena varmasti pysyy
Kerrohan näin turistille, että mistä ne mannet tulee ostarille? Yleensä siellä on mustalaisia enemmän kun ihmisiä.

Back
Ylös Bottom