Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

^

Oon ollu tossa vuoristoradassa (Goliath, Six Flags Magic Mountain, L.A).

Se on semmoset 70 metriä korkea se korkein mäki. Itsellä ei kuitenkaan koskaan noissa tulisi örkkä. Ennemminki jossain pyörivissä/kieputtavissa laitteissa.

Tuossa tilanteessa takan kannattaisi pitää suu kiinni, toisaalta näyttää kuin tuo valkopaitainen oikein venyttää itsensä eteen että saa osansa.

jutioy6.png

Ylläolevahan on wanha, mutta näillä kahdella on jotain yhteistä:

121993521184.jpg

Oon ettiny sellasta nettisivua, missä oli jonkun suomalaisen sarjakuvapiirtäjän tuotoksia. Ne sisälsi kohtuullisen erikoista/sairasta huumoria, joka oli hyvinki mun makuun. :P Esim. yks sarjis oli semmonen, missä oli bodari sekä vauva ja tämä bodari tokaisee että "vauvat on heikkoja". Muistaako kukaan? Olisin kiitollinen jos joku nää sivut vielä jostain löytäis!

Oon ettiny sellasta nettisivua, missä oli jonkun suomalaisen sarjakuvapiirtäjän tuotoksia. Ne sisälsi kohtuullisen erikoista/sairasta huumoria, joka oli hyvinki mun makuun. :P Esim. yks sarjis oli semmonen, missä oli bodari sekä vauva ja tämä bodari tokaisee että "vauvat on heikkoja". Muistaako kukaan? Olisin kiitollinen jos joku nää sivut vielä jostain löytäis!
http://www.tuukkavirtaperko.net/

Ovat suht helmiä. Piti koittaa tuota joskus ja sehän toimii! Jäin ihan koukkuun :D
2-0031.jpg

En sattunut löytämään mitään hauskaa noista sarjiksista. Yhtä hyvittavaa kun sormiensa murskaaminen.

Back
Ylös Bottom