Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

i620_m7j2x4y-WhenYouSeeIt007.jpg

oon varmaan puol tuntia yrittäny löytää tästä jotain, tuloksetta. Apuja!

oon varmaan puol tuntia yrittäny löytää tästä jotain, tuloksetta. Apuja!

Tuolla talon alemmassa pikkuikkunassa (korin vieressä) on musta mies kurkkaamassa ulos. Ihan niinkuin kaikissa muissakin näissä Mindfuck-kuvissa.

0ffb5b29e9cf07906ee59fdb63257-orig.jpg

Jollakin autoliikkeellä on huumorintajun lisäksi todella huonoa bisnesvaistoa, moni ei nimittäin tuota välttämättä vitsiksi luule :rolleyes:

No ei noita sivuja nyt kauaa tarvi selata huomatakseen, että aika kieli poskessa on markkinapuheet väännetty.

E: Siis koko sivut kieli poskessa väännetty.

"Tyylikäs valkoinen Toledo. Näissä tyyppivikana katto ei oikein kestä Suomen talven lumikuormaa, ja tässäkin on keskellä kattoa hienoinen painauma. Muuten auto on huippukunnossa, kaikki sähkövehkeet toimii, ekalla lähtee käyntiin vaikka sydäntalvena, ei tiputa eikä syö öljyä paljon enempi kuin bensaakaan. Pakoputki uusittu sadan tonnin kohdalla. Juuri tehty remonttia 15 eurolla, mm. tuhkakupin valo vaihdettu, kuitit on tallella."
seattoledo_1.jpg

Kuvan vitsihän on toi Paint-töherrys pokekuvan päälle, että miksi sitä varten olisi joku jaksanut Karin naaman liittää jonkun random-horon kroppaan? Kyllä meikästä vaikuttaa että siinä on Kari itse tissit paljaana sedän sylissä satua kuuntelemassa.
Se shoppaus on ollu ennen tuota paint-söhryä, joka on heitetty päälle
Kaikkien naamojahan noihin kuviin on heitetty

E: Hidas kun mikä

No hyvä näin niin säilyy Kari puhtoisena mielessäni.

Kyllähän Karista muuten löytyy aidotkin kuvat, joissa poseeraa maitorauhaset paljaina.

en usko...

missä? :wtf:

rokkikukot.jpg

Harmi ettei löytynyt isompaa kuvaa. Tuo (tod. näk. Kari Korhosen piirtämä) kuva on niin loistava versio siitä legendaarisesta kotimaisesta rocklevyn kannesta.

Back
Ylös Bottom