Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

No tää ei löytyny netistä, vaan ihan oman postin seasta.. Aiheutti pienen wtf-naurun :D

Liitteet

• 2008-02-13-41584.webp
    2008-02-13-41584.webp
    41,3 KB · Katsottu: 2 568
Huh huh!

Jos mä tekisin ostosmatkan ni ei kyllä ekana tulis mieleen mennä johonkin ORIMATTILAAN!! :lol2:

Ei perkele. Tajusin äsken, ettei ollutkaan sama paikka, jossa olen ollut. Mä tarkoitin Oripäätä. Siellä ei ole MITÄÄN. Meni nimet sekaisin. Tosin se ei pelasta sitä faktaa, ettei myöskään Orimattilassa ole mitään, ei ainakaan kaupungin sivujen mukaan. :D

Ei perkele. Tajusin äsken, ettei ollutkaan sama paikka, jossa olen ollut. Mä tarkoitin Oripäätä. Siellä ei ole MITÄÄN. Meni nimet sekaisin. Tosin se ei pelasta sitä faktaa, ettei myöskään Orimattilassa ole mitään, ei ainakaan kaupungin sivujen mukaan. :D

Älä usko kaikkea mitä kirjoissa tai netissä lukee.. Totuus on...täällä jossain.:D

Vittu jätkät loppuu se dissaaminen! :D Tälläkin hetkellä istun toimistolla Orimattilassa...:D

Mitä sä siellä teet?

Ja Orimattilassa ei oikeasti ole muutaku se huoltoasema :D

Niin sä oot siellä huoltsikan pihalla olevassa leikkimökissä "toimistossa" :hyvä:

Jooo, mut tuu tänne ni :kippis1: ... sit kevveeemmällä

kuten mainos kertoo: "Jännittävä ostosmatka"

Hieman aiheutti repeilyä tuo keittiökone. Ostaa yhden niin maksaa 169 ja jos ostaa useampia niin hinta tais olla jotain yli 500. Eikös se normaalisti oo toisinpäin että paljoudesta pitäis saada alennusta. :lol2:

Hieman aiheutti repeilyä tuo keittiökone. Ostaa yhden niin maksaa 169 ja jos ostaa useampia niin hinta tais olla jotain yli 500. Eikös se normaalisti oo toisinpäin että paljoudesta pitäis saada alennusta. :lol2:

Joo mitä hittoa: "Hinta vain 169 e, ostaessanne useampia on hinta 653 e!"

Ja jätkät loppuu se paskanjauhanta ja laitetaan kuvia:

i_have_a_deram.jpg

i have a draem, i have a deram

Back
Ylös Bottom