Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Karalahtee viedään.

Liitteet

• needle1.webp
    needle1.webp
    43,3 KB · Katsottu: 2 314
Facebook-Furherbunker.jpg

No onhan tuo transu nyt ihan vitun koominen. Ei pelkästään sen takia että se olisi transu, vaan muutenkin ihan holtittoman olonen sika.

oi saatana repesin:hyper:

onkohan sällillä paljonkin vientiä?

Ottaen huomioon että lähes kaikki transvestiitit ovat heteroja, niin satunnainen naiseksi pukeutuminen tuskin haittaa jos haluaa mennä heteromiehen näköisenä pokaamaan naisia baariin. Ne jotka eivät pukeudu päivittäin ja julkisesti naiseksi (harva tekee näin), vaan harrastavat transuilua satunnaisesti tekevät sitä esim. Setan bileissä ja tykkäävät olla toisten samanmoisten seurassa. Eivätkä pokaile siis edes toisiaan eivätkä homomiehiä. Tyttöystävälle/vaimolle kaapistatulo ei sekään ole helppoa, usein hyvässäkin tapauksessa laittaa kumppani ehdon, ettei ainakaan silloin naiseile kun "Lissu ja Pekka tulee kylään". Ei muuten ole helppoa näyttää hehkeältä leidiltä, jos on jo ikää ja voimakas parrankasvu. Kokeilkaapa! Sitten on erikseen vielä transsukupuoliset, joille on tehty sukupuolenvaihdos. Naisesta mieheksi muutos onnistuu näennäisen uskottavasti, mutta taas - miehestä naiseksi se on niin vaikeeta, niin vaikeeta. Voi olla aknen runnoma naama, leveät hartiat, aataminomena (senkin voi kyllä leikkauttaa).. Tiedän muutaman tapauksen. Kaksi heistä seurustelee keskenään, mikä taas on jopa minun mielestäni outoa; tietyllä tapaa he ovat ennen hormonihoitoja ja leikkauksia olleet naisista pitäviä heteromiehiä, mutta sitten heistä onkin tullut lesboja?:confused: Eräs näistä tapauksista oli hulluna erääseen lesbokaveriini, no chance! Ei ole helppoa, ei..

Noh, mies tai nainen. Sama asia kun tässä kerran transuistakin puhutaan. :D
No mulle ainakin on ihan vitusti väliä että olen nainen!;)

Back
Ylös Bottom