Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Tosta kuvasta on väännetty ihan sairaan hauska .gif. Mä oon repeilly sille monta monituista kertaa. Kotoa löytyy..

LOL human! Tell it again..

Pyynnöstä.. Toivottavasti toimii.

Liitteet

• 11395765681667dl.gif
    11395765681667dl.gif
    184,4 KB · Katsottu: 2 730
Hauskoja? Mene ja tiedä, mutta en näitä nyt treeniosiollekaan viitsi laittaa. :D

Moerke.jpg

HackSquat-Web.jpg

Ja lähteenä siis http://www.ironbarbell.com/

44sep19-highduicrasharea.jpg

Maajussille morsian-sarjan uudet kilpailijat

1438223-maajussit.jpg

En ole kovinkaan tiiviisti seurannu tätä systeemiä, mutta olin havaitsevinani jonkinlaisen ristiriidan tai sitten formaatti laajentaa yli hetero rajojen.

Hetkinen, eikös alunperin pitänyt olla ihan eri muija tuolla?? Joku sellainen, joka heiluu raivaussahan kanssa metsässä ja lukee ranskaksi kirjoja.

edit: Ja myös se pitkälettiseppä on hävinnyt jonnekin.

Hetkinen, eikös alunperin pitänyt olla ihan eri muija tuolla?? Joku sellainen, joka heiluu raivaussahan kanssa metsässä ja lukee ranskaksi kirjoja.

edit: Ja myös se pitkälettiseppä on hävinnyt jonnekin.

Ilmeisesti niistä esitellyistä ei kaikki päässyt mukaan lopulliseen ohjelmaan.

Pitkälettiseppä oli hommanut naisen muualta ja perui ohjelmaan osallistumisen. Tuotantoyhtiö ei ollut hirveen tyytyväinen.

No eihän noista pitänytkään päästä kuin about puolet mukaan lopulliseen kilpailuun. Harmi kun Ilomantsin kalanmyyjä ei päässy, oisin varmaan seurannu jokaisen jakson, oli nimittäin samaan aikaan koulussa ja intissä. Olisi varmaan päässy kokemaan mukavia myötähäpeän hetkiä..:D

normipaiva33.jpg

Back
Ylös Bottom