ei huolta. niin miulakii. mut kyllä tuo pienen pohdinnan jälkeen nauratti.
Olen mies ja uskallan myöntää, etten tajunnut.
Joten kertokaa.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ei huolta. niin miulakii. mut kyllä tuo pienen pohdinnan jälkeen nauratti.
Joten kertokaa.Olen mies ja uskallan myöntää, etten tajunnut.Joten kertokaa.

Olen mies ja uskallan myöntää, etten tajunnut.Joten kertokaa.
Auttaako, jos korvaat "NOM":it "NAM":illa ja sitten huomaat, että noiden valkoista b-kirjaimilta näyttävien kierukoiden sisällä on mustat täplät - kuin silmien pupillit?

Saleen opettaja. Monikohan kiukuttelee tuon tunneilla kun karttakepin sijaan on puhelinpylväs?
Correct me if I'm wrong, mutta eikös tuossa kuvassa ole:luoja paratkoon jos tuo gootti-otus on nainen, niin herra varjelkoon minua näkemästä mitään tuon kaltaista alasti.
Correct me if I'm wrong, mutta eikös tuossa kuvassa ole:
1) Iso mies jolla parta, pukeutuneena naisten kostyymiin?
2) Pieni pyöreä nainen pukeutuneena butch-tyyliin
Näin ainakin toivon.
Tää teki tästä ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Mun mielestä ihanaa kun ihmiset uskaltaa ilmaista itseään. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Mun mielestä olis kiva kun tällaisia tulisi kaupungilla vastaan, piristäisi mukavasti tällaista lämmintä loppukesäistä päivää. Ihanaa, ihanaa.
Jos tommoinen poppoo tulisi vastaan kadulla niin en tiedä miten reagoisi. Eniten säälin niitten vanhempia.
Turhaa elämän haaskausta tommoset.

Tää teki tästä ihan ymmärrettävää ja hyväksyttävää. Mun mielestä ihanaa kun ihmiset uskaltaa ilmaista itseään. Antaa kaikkien kukkien kukkia. Mun mielestä olis kiva kun tällaisia tulisi kaupungilla vastaan, piristäisi mukavasti tällaista lämmintä loppukesäistä päivää. Ihanaa, ihanaa.