Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

ja vitut
1135227434390.jpeg

Luin juuri samaa. Mää en ymmärrä kertakaikkiaan tuollaista taidetta. Onkohan taiteijan omakuva, eikös kaikki suuret taiteilijat tee sellaisen jossain uransa vaiheessa...?!

"...Taiteilija ei ollut lopputyönsä kanssa retkellä ensimmäistä kertaa, vaan kertoi tekevänsä sen kanssa kävelyitä pitkin kaupunkia kolmesti viikossa..."

Jep jep...

Mikä vaan voi olla taidetta, näemmä. Ja noita taiteilijoita me sitten elätetään verovaroin erilaisin taiteilija-apurahoin. Fisu ei kyllä ihan aina tajua.

Mikä vaan voi olla taidetta, näemmä. Ja noita taiteilijoita me sitten elätetään verovaroin erilaisin taiteilija-apurahoin. Fisu ei kyllä ihan aina tajua.

Et ole tässä asiassa ainut, jolla ei leikkaa..

Mitäköhän Turun kaupunki on maksanut myllytunnelissa olevasta sinisestä soikiosta? Olen tätä pidemmän aikaa pohtinut. Olisiko tuon "taideteoksen" nimi ollut "valtameren silmä" tai joku vastaava? Jotain tuollaista muistelisin.

Pitäisi varmaan ryhtyä taiteilijaksi, osaan minäkin ympyröitä piirtää ja sotata värien kanssa.

Et ole tässä asiassa ainut, jolla ei leikkaa..

Mitäköhän Turun kaupunki on maksanut myllytunnelissa olevasta sinisestä soikiosta? Olen tätä pidemmän aikaa pohtinut. Olisiko tuon "taideteoksen" nimi ollut "valtameren silmä" tai joku vastaava? Jotain tuollaista muistelisin.

Pitäisi varmaan ryhtyä taiteilijaksi, osaan minäkin ympyröitä piirtää ja sotata värien kanssa.

Kimmo Ojaniemen "Gaian silmä"?

http://www.ojaniemi.com/gaia/pluonnosfoto.jpg

"Gaian Silmän " rakentamisen kannalta oli onni, että se voitiin nyt sisällyttää uudisrakentamiseen etenkin kun rakennuttaja Turun kaupunki, suunnittelija Maa ja Vesi Oy ja rakentaja Kalliorakennus Vyyryläinen Oy lähtivät mukaan. Maa ja Vesi Oy teki "Gain Silmän" rakennesuunnittelman ja osallistui myös muihin kustannuksiin, Kalliorakenus Vyyryläinen suoritti kiireisen tunnelirakennuksen ohessa asennustyön ja upotti "Gaian Silmän" betoniseinään.

Teoksen rakenteeseen kuuluvat teräsrakenteet lupautui valmistamaan sponsorityönä Suomisen Konepaja Oy ja teoksen "sydämen", sinisen valotaulun valmisti Euroneon Oy.

Ei ole paljoa veronmaksajien rahoja tuohon käytetty. Itse teoksen "ymmärtämiseen" en sano juuta enkä jaata.. Ja tervetuloa vaan taiteilijaksi, meillä kun on niin suunnattomat tulot ihan turhanpäiväisiä väsäten!

IRC-Quote:

<Smigel> http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli/1135227435346
<Au-S-> Smigel ei saatana noita performanssitaiteilijoita ja niiden nykytaidetta
<Au-S-> "Olli, 15v, piirsi 2-metrisen kyrvän vessan seinään forssassa. 2 000 euroa vahingonkorvauksia ja psykoterapiaa"
<Au-S-> "Liisa , 22v opiskelija, piirsi 2,5m kyrvän vessan seinään helsingissä. 20 000 euron apuraha ja koko 20 neliömetrinen vessa siirrettiin kiasmaan (siirtokustannuksen 68 000 euroa)
<Au-S-> "Halvalla saatiin siirrettyä tuo mestariteos, ei vaan tilaa meinattu löytää" - helsingin taideapuraha ja kaupunkitoiminnanjohtaja Kirsi Pilvinen kommentoi
<Au-S-> "Taidepiireissä työ on herättänyt suurta ihailua" "Hyvin rohkeaa" "Mestarimaiset vedot" "Mä voin ihan tuntee ton kullin mun sisälläni" - kommentoivat työn ensimmäistä kertaa nähneet taidetoimikunnan jäsenet
<Au-S-> "Meidän Liisa on aina ollut kullinkipee huora, nyt se saa siitä jo rahaakin" - Kommentoi Taiteilija Liisan äiti Minna Mäkinen

Eikö olisikin hienoa, jos pilailujengi kävisi heittämässä sankollisen liisteriä tuohon valtavaan emättimeen, ja näin ollen hedelmöittäisi sen? :haart:

Offtopickia: Tietääkö kukaan (esim number_one) paljonko Spud hyppää pituutta/korkeutta? Kaverilla on aivan hirmuinen ponnistusvoima.

..

Viimeksi muokattu:
Offtopickia: Tietääkö kukaan (esim number_one) paljonko Spud hyppää pituutta/korkeutta? Kaverilla on aivan hirmuinen ponnistusvoima.

:offtopic: Väittäisin että jos ei kumpaistakaan lajia ihan itsenään reenaillu niin ton pitusena ukkelina 2m korkeudessa ja 7m pituudessa on jo aika ääri tuloksia. Pituushypyssä nopeus on tärkeämpi tulokseen vaikuttaja kuin ponnari :arvi: , sekä korkeushyppy on erittäin tekninen laji :)

Pakko vähän itkeä tähänkin keskusteluun, mutta kohtuu nopeana ja kimmoisana kaverina olen uskomattoman huono korkeus- sekä pituushypyssä :lol2: Koulussa mulla oli kevyesti paras vertikaali ponnistus seinäkorkeudella mitattaessa, mutta korkeushypyssä hävisin mua 50% vähemmän ponnistaneille :jahas:

Elikkä aika aika tekniikka lajeja molemmat siltikin, vaikka kovia fyysisiä ominaisuuksia vaaditaankin :offtopic:

Hauska tuo pikkunen kaveri tuolla jaloissa pyörimässä. :)

Näyttää vähän:
Valuev.jpg

(Joo, on wanha mutta hauska. Tuo iso kaveri on Nikolai Valuev.)

Joo ja toi komee karvotus lisää efektiä. Ei silti mikään tyhmä jätkä ja aika nöyräkin vissiin. Jossain NYT-liitteessä tais olla juttua vai mikä se oli.

Back
Ylös Bottom