Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Tosissaan yrittää blokata...

gamewinningshot.webp

härrkä sanoi:
Oliskohan mitään pointtia siinä, että kuinka monta ihmistä enemmän on nähnyt/tsekannut ton bannerin ihan ton "virheen" vuoksi? :david: Tajuuttekos? :jahas:

EI

"...Monipuolisilla talotyypeillä pyritään toteuttamaan tulevien asukkaiden erilaisia asuntotoiveita, sekä huomioimaan eri elämäntilanteiden ja elämäntapojen asettamat vaatimukset. Asuntojen ja koko asuinalueen suunnittelussa korostetaan toiminnallisuutta, turvallisuutta ja asumisviihtyisyyttä palvelujen, hyvien liikenneyhteyksien ja luonnon läheisyydessä. Kun paikan vahvuudet, rakennukset, metsä ja kalliot ovat toimintojen sijoittumisen ja kaupunkikuvallisten ratkaisujen pohjana. Asuntoalueesta tulee moni-ilmeinen ja värikäs..."
:lol2: :lol2:
housing01.jpg

housing02.jpg

housing03.jpg

housing04.jpg

housing05.jpg

housing06.jpg

housing07.jpg

Kai toi akan kuva sentään on shopattu

Onks toi Uusis nuorena? Hieman yhdennäköisyyttä jos tuota hauberia ei oteta huomioon?

Edit. vai tälleenks se sen kätensä loukkas kun oli eilen lööppi lehdessä..?

Jasba sanoi:
Onks toi Uusis nuorena? Hieman yhdennäköisyyttä jos tuota hauberia ei oteta huomioon?

Edit. vai tälleenks se sen kätensä loukkas kun oli eilen lööppi lehdessä..?

Nyt kun sanoit, niin yhdennäköisyys on kyllä huomattava. :D

Kuva otettu n. viikko sitten. Niin ja kuva ei oo mun ottama, löysin sen kun kattelin lomakuvia netistä.

Simplistic sanoi:

Ahahahahahhaahahhaha!!! :lol2: :lol2: :lol2:

Vitsi mä repesin tääl tunnil, tuli ihan vedet silmiin:D

Ei helevatti ton Bicep-Monsterin ilmettä :D. Ton enempää tosissaan ja psyykattuna palaansa ei oo ehkä näyttänyt kukaan. Ikinä. Milloinkaan.

Tämmönen löyty viime syksynä Korkeasaaren kupeesta. Varmaan herkulliset majoneesit sapuskoissa...

Liitteet

• namunakki.webp
    namunakki.webp
    26,1 KB · Katsottu: 1 390
sgege sanoi:
Näkyykö muilla Wildemarin kuva? Mulla ei näy mitään.

Hyvin näkyy

Back
Ylös Bottom