Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eugen sanoi:
Jostain syystä tää kuva häiritsee mua. Ahdistava.JoAT sanoi:Velkojenperinnän ei tarvitse olla totista hommaa... :D
Samanlaiset fiilikset mullakin tuli tosta kuvasta.Mixu sanoi:Jostain syystä tää kuva häiritsee mua. Ahdistava.
Jotkut isot korstot pakottanu jonkun hakkaamansa kaverin kymyilemään kameralle :D . Ahdistavaa. Vielä ahdistavammaksi ton tekee se, että mä oon lähes 100% varmuudella nähny ton oikeanpuolimmaisen kaverin jossain aikasemmin.Mixu sanoi:Jostain syystä tää kuva häiritsee mua. Ahdistava.
Joo semmonen pien ahdistus tuli...JoAT sanoi:Velkojenperinnän ei tarvitse olla totista hommaa... :D
suortti sanoi:Jotkut isot korstot pakottanu jonkun hakkaamansa kaverin kymyilemään kameralle :D . Ahdistavaa. Vielä ahdistavammaksi ton tekee se, että mä oon lähes 100% varmuudella nähny ton oikeanpuolimmaisen kaverin jossain aikasemmin.

suortti sanoi:Jotkut isot korstot pakottanu jonkun hakkaamansa kaverin kymyilemään kameralle :D . Ahdistavaa. Vielä ahdistavammaksi ton tekee se, että mä oon lähes 100% varmuudella nähny ton oikeanpuolimmaisen kaverin jossain aikasemmin.
edit: Nyt kun katoin tota kauemmin, musta tuntuu, että oisin nähny ton vasemman puoleisenkin...
Eiche sanoi:Tosiaan hampaat on mustat, ei siis ole pois hakattuja. Jos toi on jonkun leffan/tv-sarjan kuvauksista? Kun minunkin silmään noi korstot näyttää jotenkin tutuilta
JoAT sanoi:Pari lisää:
Hassua miten sen vanhat kuvat on täällä nyt kaikkien ihmeteltävänä.Loistavaa! :D Vidu mä putosin noille teksteille. Jos on ite ne kirjottanut ni :kippis1:Salomaa sanoi:Siis ei jessus :DD Nyt hajosin! Joo sama kaveri löytyy galleriasta mun_faija nikillä ja sattuu olee mun aika hyvä kaveriHassua miten sen vanhat kuvat on täällä nyt kaikkien ihmeteltävänä.
JoAT sanoi:Loistavaa! :D Vidu mä putosin noille teksteille. Jos on ite ne kirjottanut ni :kippis1: