Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Velkojenperinnän ei tarvitse olla totista hommaa... :D

Liitteet

• 35.webp
    35.webp
    74,2 KB · Katsottu: 4 069
JoAT sanoi:
Velkojenperinnän ei tarvitse olla totista hommaa... :D
Jostain syystä tää kuva häiritsee mua. Ahdistava.

Mixu sanoi:
Jostain syystä tää kuva häiritsee mua. Ahdistava.
Jotkut isot korstot pakottanu jonkun hakkaamansa kaverin kymyilemään kameralle :D . Ahdistavaa. Vielä ahdistavammaksi ton tekee se, että mä oon lähes 100% varmuudella nähny ton oikeanpuolimmaisen kaverin jossain aikasemmin.
edit: Nyt kun katoin tota kauemmin, musta tuntuu, että oisin nähny ton vasemman puoleisenkin...

suortti sanoi:
Jotkut isot korstot pakottanu jonkun hakkaamansa kaverin kymyilemään kameralle :D . Ahdistavaa. Vielä ahdistavammaksi ton tekee se, että mä oon lähes 100% varmuudella nähny ton oikeanpuolimmaisen kaverin jossain aikasemmin.

Mullakin on sellainen kutina, että jossain olen ton oikeen puoleisen hepun nähnyt. Vissiin joku mukava seuramies :hyper:

suortti sanoi:
edit: Nyt kun katoin tota kauemmin, musta tuntuu, että oisin nähny ton vasemman puoleisenkin...

Mun silmiin näyttäis kyllä feikiltä tuo kuva. Ketsuppia on kaverilla naamassa ja salmiakit hampaissa.

Tosiaan hampaat on mustat, ei siis ole pois hakattuja. Jos toi on jonkun leffan/tv-sarjan kuvauksista? Kun minunkin silmään noi korstot näyttää jotenkin tutuilta

Eiche sanoi:
Tosiaan hampaat on mustat, ei siis ole pois hakattuja. Jos toi on jonkun leffan/tv-sarjan kuvauksista? Kun minunkin silmään noi korstot näyttää jotenkin tutuilta

Joo mulle tuli heti ensimmäiseksi mieleen että jannut on näyttelijöitä, tutut kasvot.

JoAT sanoi:
Pari lisää:

Siis ei jessus :DD Nyt hajosin! Joo sama kaveri löytyy galleriasta mun_faija nikillä ja sattuu olee mun aika hyvä kaveri :) Hassua miten sen vanhat kuvat on täällä nyt kaikkien ihmeteltävänä.

Eikös tuo oikeammanpuoleinen mies ole joku näyttelijä? Nimeä en muista, mutta olen tainnut nähdä monissa kotimaisissa elokuvissa ja sarjoissa.

Salomaa sanoi:
Siis ei jessus :DD Nyt hajosin! Joo sama kaveri löytyy galleriasta mun_faija nikillä ja sattuu olee mun aika hyvä kaveri :) Hassua miten sen vanhat kuvat on täällä nyt kaikkien ihmeteltävänä.
Loistavaa! :D Vidu mä putosin noille teksteille. Jos on ite ne kirjottanut ni :kippis1:

Back
Ylös Bottom