Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

01_96.jpg
Nyt on pakko tunnustaa oma tietämättömyytensä. Mitä hauskaa tässä on?

Ai pitääkö tässä threadissä tästälähtien tehdä postaus joka kuvasta, joka ei omasta mielestään ole mitenkään hauska? Let's Do it ja täytetään tää threadi kuvien sijasta jossittelusta kuvien hauskuuden tasosta?
Mulla olis heti aika vitun monta postausta tehtävänä :david:
Mitä jos vaan postaillaan niitä kuvia (ja joissa saattaa olla edes etäisesti jotain hauskuuteen vittaavaa)....

e;

Tää on ainaki hauska jonkun mielestä:

LNBvY.jpg

HYqMU.jpg

xehJ6.gif

Ag9dW.gif

pqGPS.gif

g0UD4.gif

XJT3k.gif

oOrot.gif

lcosx.gif

ebu8w.jpg

SbcWN.gif

Ai pitääkö tässä threadissä tästälähtien tehdä postaus joka kuvasta, joka ei omasta mielestään ole mitenkään hauska? Let's Do it ja täytetään tää threadi kuvien sijasta jossittelusta kuvien hauskuuden tasosta?
Mulla olis heti aika vitun monta postausta tehtävänä :david:
Mitä jos vaan postaillaan niitä kuvia (ja joissa saattaa olla edes etäisesti jotain hauskuuteen vittaavaa)....
Elä ny vedä herneitä. Mä kysyin mikä siinä kuvassa on hauskaa, kun oletin olevani niin tampio, etten vain tajua mikä siinä kuvassa oli hauskaa. Tyyliin: "When you notice, bricks will be shitted."

Hauskahan tuo oli =) Omat vanhempani eivät välttämättä osaisi arvostaa, mutta kyllä mulla olisi hauskaa tuota tehdessä :D

Tuo oli minusta paljon hauskempi kuin yksikään noista saatanan fuuu tai vitun sammakoista tai sen kopioista.
Tuosta folio jutusta sen verran että jos nähnyt sen yhden videon jossa jannun äippä saa taydellisen sekoomisen kun jannu oli täyttäny kaikki paikat asunnossa energiajuomilla niin voin kuvitella miten äippä sekoo tuosta foliosta.

Back
Ylös Bottom