Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Like a boss.

like_a_boss3.webp

Avatar oli tollanen, mut mahtavinta oli et toi kakkoskuva oli kun katsoin Avatarin uudestaan. Aika uskomatonta!!

Kun katsoit Avatarin ensimmäisen kerran, se oli sinusta paras elokuva ikinä ja koit valaistumisen. Toisella kertaa kun katsoit Avatarin, näit siinä hauskan kissan jolle hekottelit? Okei!

Kohtuullisen kauan tuli hekoteltua tätä:

75.webp

Kun katsoit Avatarin ensimmäisen kerran, se oli sinusta paras elokuva ikinä ja koit valaistumisen. Toisella kertaa kun katsoit Avatarin, näit siinä hauskan kissan jolle hekottelit? Okei!

Siis onko tässä kyse nyt siitä että:

a) Kun näkee avatarin ensimmäistä kertaa, se on elämää mullistava kokemus, joka muuttaa ihmisen koko elämäntavat -asenteen ja -katsomuksen. Kokemus saa ihmisen tarttumaan hetkeen ja tekemään sitä, mitä oikeasti elämässä haluaa; Mutta vain väliaikaisesti ja tunnetasolla: seuraavana päivänä taas katsellaan tunnekuolleina ja flegmaattisina lolcatteja netistä

vai

b) Avatarin hätkähdyttävä elämyksellisyys elokuvana rajoittuu ensimmäiseen kertaan ja toisella kerralla nauretaan vain hauskoille yksityiskohdille, kuten elokuvassa esiintyvälle kissalle.

?

b9jrf.jpg

Tossahan on selvä goatse?? Ylimmässä näkyy.

Ei jumalauta eka kelasin et joku tyhmä eläin kuva ja rullasin ohi, sit kuitenkin päätin rullata takas ja tarkistaa asian.
Repesin niin pahasti et kuolat lens näytölle mikä ei tosiaan ole mun tapasta.

Kiitos tästä. :D
Kuva on hulvaton. Oon tsekannut sitä tänään varmaan 6 eri kertaa, ja aina rupeaa hekottaa. :D

Vai mitä?

69307-repesin-eli-hauskoja-kuvia-netistae-75.jpg

En ymmärrä kettua kanssa. Onhan se hauskan näkönen ilme mut siis wut?

Noista dirty mind jutuista tuli mieleen se kun olin leipomossa töissä. Tehtiin parista ranskanleivästä näyttävät kyrvät(helppo homma kun osaa tekniikan ja olivat 10xkyrvän näköinen kuin tuo tuossa kuvassa). Sieltä tuli sitten aika rankkaa asiakas palautetta kaupasta jossa noi ranskikset myytiin. Pomo huusi naama punaisena että kuka vielä näin toimii niin potkut samantien:D

En ymmärrä kettua kanssa. Onhan se hauskan näkönen ilme mut siis wut?

Suu shopattu väärinpäin. Ei siinä oo sen kummempaa, mutta hassu miten hyvin sopii kun flipattu vaan sumppu nurin :D

Back
Ylös Bottom