Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

763711725.jpg

Pullalta aivan mahtava kuva. Ei niinkään hauska, mutta ajatuksia herättävä.

Millaisenkohan vastaanoton Joshua Bell olisi saanut Helsingin rautatieasemalla?

Pullalta aivan mahtava kuva. Ei niinkään hauska, mutta ajatuksia herättävä.

Millaisenkohan vastaanoton Joshua Bell olisi saanut Helsingin rautatieasemalla?

Varmaankin melko samanlaisen. Ei suomessakaan juuri kukaan pysähdy kuuntelemaan katusoittajia, vaikka olisivat kuinka hyviä. Tiedä sitten mistä johtuu. Kai sitä on olevinaan niin kiireinen kun menee ostamaan sitä maitolitraa.

Niin onhan se "elämys" seisoskella kadun kulmassa, metrossa tai ylipäätänsä seisoskella missä vain. Pari sohvaa siihen soittajan viereen niin joku voisi pysähtyä kuuntelemaan. Voi sitä musaa kotonakin kuunnella, istuen sohvalla bisse kädessä.

Varmaankin melko samanlaisen. Ei suomessakaan juuri kukaan pysähdy kuuntelemaan katusoittajia, vaikka olisivat kuinka hyviä. Tiedä sitten mistä johtuu. Kai sitä on olevinaan niin kiireinen kun menee ostamaan sitä maitolitraa.

Mä jäin kerran oikein tanssimaankin. Mut raahattiin aika äkkiä siitä pois. :( ;)

Edit. Ai niin, mun lemppari näistä:

xzibit-yo-dawg-i-herd-you-like-baking.jpg

juri andropov tais olla se juju....

Ai, mä kyllä nauroin Foucaultille vedet silmissä. En edes tiedä kuka on Juri Andropov. Olettaisin, että kuvaa ei ole tehty ensisijaisesti pakkiksen nuoria miehiä silmälläpitäen.

^Jos noita Wulffmorgenthalereita kiinostaa lueskella niin tuolta http://www.wulffmorgenthaler.com/ löytyy. Hesarissa on hiukan sensuroitu härskeimpiä pois.

Thanks! Hesarista en kovin montaa hyvää löytänyt mitä nyt nopeasti selasin, mutta mm. noissa kahdessa oli potentiaalia joten siksi pistin tähän ketjuun :)

Back
Ylös Bottom