Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

En oo nainen, mutta kysyn kuitenkin että miten niin yksikään mies ei pidä tuollaista? Jajoo, naiset pitää listoja. Shocking.Onkos tuollaisten listojen pitäminen yleistäkin naisten keskuudessa? Se on varma, ettei yksikään mies tuollaista pidä. Olen itse vahingossa nähnyt yhden vastaavan, kun pässi työkaveri piti sitä duunissa työpapereitten joukossa... Ei siinä nopealla (tahattomalla) vilkaisulla noin härskejä puhuttu, mutta miehiä siinä vertailtiin...
Pakkiksen naiset avartakaa minua![]()
En oo nainen, mutta kysyn kuitenkin että miten niin yksikään mies ei pidä tuollaista? Jajoo, naiset pitää listoja. Shocking.

Täytyy pitää listaa ettei pääse unohtumaan.Kyllähän tommosten listojen pitäminen on helvetin naisellista, äijät ennemminkin kehuskelee mutteí sentään mittän BJ listoja rustaa![]()
En oo nainen, mutta kysyn kuitenkin että miten niin yksikään mies ei pidä tuollaista? Jajoo, naiset pitää listoja. Shocking.
No kuvittelin ainakin, ettei miehet lähde tuollaisia pitämään, onhan ne asiat siellä omassa päässä muutenkin. Miksi tekisi jonkun SWOT-analyysin eri naisten vahvuuksista tai heikkouksista tai jonkun listan keneltä on BJ:n saanut?