Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

-Pva- sanoi:
Hahah, ei voi olla totta. :D
Kyllä voi! Muistan kun olin ala-asteella niin yks jätkä alko runkkaa kesken oppitunnin 6 luokkalainen. Yritti tehdä sen kyl salaa mutta jäi kiinni kummiskin :hyper: No se oli kyl muutekin aika erikoinen kaveri :lol2:

ironchef sanoi:
Välilyönti urlin perään n00b :thumbs:

Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiihhh!!! Mä mokasin. Ja minkä tähden? Epäskarpin jälkkärilapun. :ranteet auki:

Jumppaope sanoi:
Kylläpäs laittoi naurattamaan :david:
Kyllä mua ainakin nauratti. Älä ota niin vakavasti.

0470.gif

John R sanoi:
Vitun hauska :david:
Muistan lukeneeni jostain kissanhoitokirjasta, että hukkunutta kissaa pitäisi roikottaa takajaloista pää alaspäin. En sitten tiedä vaikka pikku pyörityskin auttaisi. Ihan sama mulle. Ja varmaan tajuttomalle kissallekin

Mahtaako toi kissä kuva edes olla aito?

Originally Posted by jtt1983
Kyllä voi! Muistan kun olin ala-asteella niin yks jätkä alko runkkaa kesken oppitunnin 6 luokkalainen. Yritti tehdä sen kyl salaa mutta jäi kiinni kummiskin No se oli kyl muutekin aika erikoinen kaveri

[mod]Quotet kuntoon :Timba79[/mod]
Jumalauta jos kyseessä oli Risto niminen kaveri :hyper:

Meijän koulussa ala-asteella meinaan yks kyseinen Risto, joka oli vielä 83 syntynyt ja tuolloin kuudennella luokalla, jäi kiinni tunnilla runkkaamisesta :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Originally Posted by jtt1983
Se oli matti. Taitaa olla aika yleistä toi tunnilla runkkaaminen

Ei saatana :D Kelasin hetken et oisko ollu mahollista et ois käyny tällänen hassun hauska sattuma :rock: mut ilmeisesti luokkarunkkarit on sit vissiin aika yleisiä :hyper:

number_one sanoi:
Ei saatana :D Kelasin hetken et oisko ollu mahollista et ois käyny tällänen hassun hauska sattuma :rock: mut ilmeisesti luokkarunkkarit on sit vissiin aika yleisiä :hyper:
Voihan olla että ne on sukulaisia :D

Back
Ylös Bottom