Hahah, ei voi olla totta. :Djarivaha sanoi:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hahah, ei voi olla totta. :Djarivaha sanoi:
Kyllä voi! Muistan kun olin ala-asteella niin yks jätkä alko runkkaa kesken oppitunnin 6 luokkalainen. Yritti tehdä sen kyl salaa mutta jäi kiinni kummiskin-Pva- sanoi:Hahah, ei voi olla totta. :D
No se oli kyl muutekin aika erikoinen kaveri :lol2:jarivaha sanoi:
Percele sanoi:Eeeeeei toiiimiiiihhh.......... :itku:
ironchef sanoi:Välilyönti urlin perään n00b :thumbs:
Kylläpäs laittoi naurattamaanSisyfos sanoi:

Kyllä mua ainakin nauratti. Älä ota niin vakavasti.Jumppaope sanoi:Kylläpäs laittoi naurattamaan![]()
Muistan lukeneeni jostain kissanhoitokirjasta, että hukkunutta kissaa pitäisi roikottaa takajaloista pää alaspäin. En sitten tiedä vaikka pikku pyörityskin auttaisi. Ihan sama mulle. Ja varmaan tajuttomalle kissallekinJohn R sanoi:Vitun hauska![]()
Originally Posted by jtt1983
Kyllä voi! Muistan kun olin ala-asteella niin yks jätkä alko runkkaa kesken oppitunnin 6 luokkalainen. Yritti tehdä sen kyl salaa mutta jäi kiinni kummiskin No se oli kyl muutekin aika erikoinen kaveri
John R sanoi:Vitun hauska![]()
Olkapää sanoi:Vitusti hauskempi ainakin kuin se pierevä kissa.

Originally Posted by jtt1983
Se oli matti. Taitaa olla aika yleistä toi tunnilla runkkaaminen
mut ilmeisesti luokkarunkkarit on sit vissiin aika yleisiä 
Voihan olla että ne on sukulaisia :Dnumber_one sanoi:Ei saatana :D Kelasin hetken et oisko ollu mahollista et ois käyny tällänen hassun hauska sattumamut ilmeisesti luokkarunkkarit on sit vissiin aika yleisiä
![]()