Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

83323843.jpg

picture-28.png

Äkkiä kun katoin niin erehdyin luulemaan sitä Dymondiksi. :david:

168534.jpg

Polta MacGyver tupakkia, se voi pelastaa henkesi.

they see me rollin 3.webp

ultimate destiny.webp

http://flisted.files.wordpress.com/2009/03/picture-28.png?w=420&h=329

Äkkiä kun katoin niin erehdyin luulemaan sitä Dymondiksi. :david:
Ja tämä kaikki tietämättä, että mulla oli eilen oikeasti tommonen pinkki pikee päällä. :rolleyes:

:dance:

Kyseessä saattaa olla Guido-lajin edustaja. Ei täyttä varmuutta saa tosin näkemättä hiustyyliä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=73041
Toi miesten guidoläppä alkaa menee ihan överiks. Oon huomannut että guidoks luokitellaan myös hyvännäköset jätkät. Onhan niille kiva nauraa ja mollata. "ähähää kato miten guidolt toi näyttää ku sil on itseruskettavaa ja käyny solariumis" Hei mitä helvettiä. Tossakaan jäbäs mitään vikaa ole, kieltämättä kaulukset vähän hölmösti. Todennäköisesti niillä guidoilla on kuitenkin enemmän naisia kuin niitä mollaavilla ei-guidoilla.;)

Toi miesten guidoläppä alkaa menee ihan överiks. Oon huomannut että guidoks luokitellaan myös hyvännäköset jätkät. Onhan niille kiva nauraa ja mollata. "ähähää kato miten guidolt toi näyttää ku sil on itseruskettavaa ja käyny solariumis" Hei mitä helvettiä. Tossakaan jäbäs mitään vikaa ole, kieltämättä kaulukset vähän hölmösti. Todennäköisesti niillä guidoilla on kuitenkin enemmän naisia kuin niitä mollaavilla ei-guidoilla.;)

Juu samaa mieltä... Heti, jos on vähän hiuksia laitettu ja pukeutumisesta huolehdittu niin joku läski alkaa vinkumaan.

Todennäköisesti niillä guidoilla on kuitenkin enemmän naisia kuin niitä mollaavilla ei-guidoilla.;)

EIH! Maailmani musertui juuri!! Väitätkö että joku voi saada enemmän pillua kuin MINÄ?

Siis olen samaa mieltä, että on erittäin typerää sanoa guidoksi esimerkiksi tuossa kyseisessä kuvassa vaaleanpunaisessa paidassa esiintyvää mieshenkilöä. Mutta oikeiden guidojen haukkumisessa ei kyllä ole mitään väärää.:D

ei noissa kauluksissakaan kyllä omaan silmää mitää vikaa oo. Ja kyllä mä mieluummin näytän ihan iteltäni ku quidolta vaikka saisinki enemmän naista :D

"too long in tanning bed"

kuka senkin sitten määrittelee mikä on liian ruskea ..
tajun hyvän näkönen jätkä tuo, voin ihan näin heterona kertoa kaikille.

Back
Ylös Bottom