Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

resepti.jpg

Angelos sanoi:
Ihan turha laittaa noita "VANHA!!!111" -viestejä, koska ne vaan pilaavat hauskan threadin leppoisan ilmapiirin. :piis:

IMO On myös aika turhauttavaa löytää peräkkäin sama linkki tai kuva uudestaan ja uudestaan ku jengi ei nää vaivaa tarkistaa edes samaa sivua!

ironchef sanoi:
IMO On myös aika turhauttavaa löytää peräkkäin sama linkki tai kuva uudestaan ja uudestaan ku jengi ei nää vaivaa tarkistaa edes samaa sivua!

Joo, mutta kun vahinko on jo tapahtunut siina vaiheessa, ja naa "VANHA!" viestit on ajanhukkaa kanssa... kuten tamakin viesti (anteeksi) :david:

kaiveli82 sanoi:
Näyttäis olevan canon DIGITAL IXUS 400 :thumbs:
Niin toihan ei voi olla vanha jos se on otettu muutama tunti sitten... ;)
Ja ei oo mun ottama kuva. Irkistä bongasin linkin :)

Ai hitto! Ja mä kun luulin että mulla oli sunnuntaina krapula kun sydän hakkas, kylmä hiki valui ja mahassa velloi. Mulla oli vissiin vaan kännykkä lataamassa laturi väärinpäin...

:david: X1000

Ps: Jonkun pitäs varmaan kävästä panemassa noita siskoksia kerrankin kunnolla, niin loppuis tommoset sijaistoiminnat :D

Toi on paras, etta "missaan nimessa ei kannata alkaa topseleita kaantelemaan, jos ei tieda mita on tekemassa". Tosiaan taitaa olla korkeampaa matikkaa tuo topselin kaantaminen, ja siihen tarvitaan varmasti energiahoitajan apua (korvausta vastaan). Olis hauska tietaa mita nuo "Asiaan vaikuttavat monet muut seikat" on. Ziisus mita urpottaria.... :jahas:

Back
Ylös Bottom