Mitä on 4chan? vaikuttaa suurelta paskalta.:down:
jos et tiedä niin ei tarvitse. ja anonyymit muistaa, LION EVERYTHING!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä on 4chan? vaikuttaa suurelta paskalta.:down:
jos et tiedä niin ei tarvitse. ja anonyymit muistaa, LION EVERYTHING!
4chan -huumoria, joku on runkannut hiiren päälle ja hiiri kuoli?
Olihan siellä sekin hassun hauska tapaus kun joku varasti katakombista pääkallon ja postaili kuvia mulkku työnnettynä pääkallon silmäkuoppaan. Way to go nerds.
Eli pähkinänkuoressa nörtit runkkii ja työntelee mulkkuaan luiden ja eläinten niskaan? Selvän peli.

Suomalainen taiteilija Teemu Mäki muistetaan muunmuassa siitä, että eräässä taideteoksessaan oli katkelma hänestä hakkaamasta kissan päätä tylpällä kirveellä kehosta irti ja sen jälkeen hän ejakuloi kissan irtonaisen pään päälle. Joten näillä kriteereillä tuo hiirikuvakin on taidetta!
ei ihan täysillä taida käydä tää Teemu Mäki

ei ihan täysillä taida käydä tää Teemu Mäki
"Videoteoksessani oli muitakin vastaavia kohtia, mutta niissä väkivallan ja spermalla "todistamisen" kohteena olin minä itse tai raha. Löin päätäni seinään, poltin kättäni tulessa, viiltelin käsivarsiani ja suoritin siemensyöksyt haavoihini. Viilsin myös sormieni päät auki, tahrasin niillä sadan markan setelin ja tämän jälkeen siemensyöksyin sille, minkä jälkeen poltin setelin ja lopuksi vielä Suomen lipun."
From www.teemumaki.com/essayskissa.html
Juu ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa :D mistä noita sikiää?:down:
Tziizuz kannattaako noita kuvaton.com kuvia tänne edes linkitää ku joka toinen kumminki käy siel päivittäin kattelees..