Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

4chan -huumoria, joku on runkannut hiiren päälle ja hiiri kuoli?
Olihan siellä sekin hassun hauska tapaus kun joku varasti katakombista pääkallon ja postaili kuvia mulkku työnnettynä pääkallon silmäkuoppaan. Way to go nerds.

edit: jo on rails :D voi vittu mikä ilmoitus :D

3017.jpg

4chan -huumoria, joku on runkannut hiiren päälle ja hiiri kuoli?
Olihan siellä sekin hassun hauska tapaus kun joku varasti katakombista pääkallon ja postaili kuvia mulkku työnnettynä pääkallon silmäkuoppaan. Way to go nerds.

Eli pähkinänkuoressa nörtit runkkii ja työntelee mulkkuaan luiden ja eläinten niskaan? Selvän peli.

Suomalainen taiteilija Teemu Mäki muistetaan muunmuassa siitä, että eräässä taideteoksessaan oli katkelma hänestä hakkaamasta kissan päätä tylpällä kirveellä kehosta irti ja sen jälkeen hän ejakuloi kissan irtonaisen pään päälle. Joten näillä kriteereillä tuo hiirikuvakin on taidetta!

Suomalainen taiteilija Teemu Mäki muistetaan muunmuassa siitä, että eräässä taideteoksessaan oli katkelma hänestä hakkaamasta kissan päätä tylpällä kirveellä kehosta irti ja sen jälkeen hän ejakuloi kissan irtonaisen pään päälle. Joten näillä kriteereillä tuo hiirikuvakin on taidetta!

:offtopic: ei ihan täysillä taida käydä tää Teemu Mäki
"Videoteoksessani oli muitakin vastaavia kohtia, mutta niissä väkivallan ja spermalla "todistamisen" kohteena olin minä itse tai raha. Löin päätäni seinään, poltin kättäni tulessa, viiltelin käsivarsiani ja suoritin siemensyöksyt haavoihini. Viilsin myös sormieni päät auki, tahrasin niillä sadan markan setelin ja tämän jälkeen siemensyöksyin sille, minkä jälkeen poltin setelin ja lopuksi vielä Suomen lipun."
From www.teemumaki.com/essayskissa.html

:offtopic: ei ihan täysillä taida käydä tää Teemu Mäki
"Videoteoksessani oli muitakin vastaavia kohtia, mutta niissä väkivallan ja spermalla "todistamisen" kohteena olin minä itse tai raha. Löin päätäni seinään, poltin kättäni tulessa, viiltelin käsivarsiani ja suoritin siemensyöksyt haavoihini. Viilsin myös sormieni päät auki, tahrasin niillä sadan markan setelin ja tämän jälkeen siemensyöksyin sille, minkä jälkeen poltin setelin ja lopuksi vielä Suomen lipun."
From www.teemumaki.com/essayskissa.html

Juu ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa :D mistä noita sikiää?:down:

Juu ei taida olla ihan kaikki inkkarit kanootissa :D mistä noita sikiää?:down:

meidän koulun äidinkielen opettaja kerto että kaverilla oli ollu vain muutamaa desimaalia vaille 10 lukion keskiarvo kun sieltä oli lähteny.

niin tai näin, tuommoista sairasta eläimiin kohdistuvaa väkivaltaa en voi millään sietää. pelle mikä pelle.

Tziizuz kannattaako noita kuvaton.com kuvia tänne edes linkitää ku joka toinen kumminki käy siel päivittäin kattelees..

Tziizuz kannattaako noita kuvaton.com kuvia tänne edes linkitää ku joka toinen kumminki käy siel päivittäin kattelees..

Kannattaa tietenkin, sittenhän ne "joka toiset" näkevät kanssa jotka eivät siellä käy.

pussielain.jpg

Back
Ylös Bottom