Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kimple sanoi:
Niin tuosta ei tietysti tiedä, onko tuo totta. Jos on, niin pitää olla kyllä tosi tyhmä ukko jos suostuu tuollaiseen. Eihän tuossa ole muuta ideana, että tuo nainen kostaa miehelleen ja sitten jättää koko äijän. Sen jälkeen on varmaan tosi voittaja olo sillä äijällä.

Nimenomaan. Muijan kostosta tuossa on kyse, eikä mistään muusta. Sen jälkeen voi helposti nauraa räkäisesti ja sanoa adios. Mutta jos tuollaiseen suostuu, niin eipä muuta taida ansaitakaan... :rolleyes:

japa sanoi:
Volvo= Valitamme Ostosta Lähetämme VaraOsia :)
Ford = Fix Or Repair Daily / Romuraudan kemiallinen merkki
Ford-kuskit pääsee taivaaseen, niillä ollut jo maanpäällinen helvetti...
:jahas: joo, meillä on Ford, jota korjattu taas muutamalla saturaisella... :curs:

Ford = Fix Or Repair Daily / Romuraudan kemiallinen merkki

Found On Road Dead

En jaksanut selata koko threadia läpi ja tämä on :wanha: mutta laitetaan silti. Eli Laura Ruoholan ghettoperä :kuola:

NRF2002-037.JPG

Myto sanoi:
En jaksanut selata koko threadia läpi ja tämä on :wanha: mutta laitetaan silti. Eli Laura Ruoholan ghettoperä :kuola:

NRF2002-037.JPG

Ei hitto, onko Lauralla tosiaan noin massiivinen takapuskuri ? minä olen pitänyt Lauraa aina varsinaisena namuna :haart:

Jos Laura mielestäsi on namu, niin nythän sitä namua on sitten vaan enemmän kuin osasit kuvitellakaan! Sullahan on tässä selkeä win-win -tilanne.

eräs tuttavani oli kerran ollut seuraamassa jonkin urheiluohjelman kuvausta ja Lauralle oli ollut kovin tärkeää, että hänen persauksensa ei näy kuvassa

Myto sanoi:
LOL, mä oon tainnu ottaa samasta paikasta kuvan, toi taitaa olla vuoden 2002 Neste Rallysta.

Huomasin myös kuinka tautisen paksut kädet Lauralla oli, niissä olympia lähetyksissä.
Varmaan noin 42 senttiset. Ympärysmitaltaa.
Bulkkikausi, bulkkikausi.

Latest posts

Back
Ylös Bottom