Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Tossa tarvii pelätä muijan erehtyvän slarban ja vaihdekepin välillä. Ykkönen väärällä kepillä rivakasti silmään ja sairaalaan, kitooos!

.

Liitteet

• 1ctscan_sports scandals08.webp
    1ctscan_sports scandals08.webp
    67,8 KB · Katsottu: 1 777
  • 1ctscan_sports scandals07.webp
    1ctscan_sports scandals07.webp
    98,8 KB · Katsottu: 1 553
  • 1ctscan_sports scandals06.webp
    1ctscan_sports scandals06.webp
    99,5 KB · Katsottu: 1 455
  • 1ctscan_sports scandals05.webp
    1ctscan_sports scandals05.webp
    118,8 KB · Katsottu: 1 437
  • 1ctscan_sports scandals04.webp
    1ctscan_sports scandals04.webp
    265,3 KB · Katsottu: 1 776
  • 1ctscan_sports scandals03.webp
    1ctscan_sports scandals03.webp
    332,8 KB · Katsottu: 1 524
  • 1ctscan_sports scandals02.webp
    1ctscan_sports scandals02.webp
    148,3 KB · Katsottu: 1 436
  • 1ctscan_zombies11.webp
    1ctscan_zombies11.webp
    391 KB · Katsottu: 1 607
Vähän ontuva tuo Charlotan vertaus; ei oo esim kirjoitettu Raitiovaunukirjaa, jossa sanotaan, että mies älköön astuko raitiovaunuun.

Vaikka ihan sama. Kyllä kai ne miehetkin voi kulkea raitiovaunulla, ei se sitä raitiovaunun reittiä muuta.

Lähetin viestin tolle lehdelle, että lopettakaa sen kantaminen minun postilaatikkoon. Ei ole tullut sen jälkeen. Vituttaa tollaset automaatio paskalehdet jotka tulevat ilman pyyntöä luukusta sisään.

Pistetääs ton "Vakaumuksen" innoittamana paikallislehdestä poimittua:

HELVETTI

Pitäisköhän osallistua luentosarjalle...

edit. oli siis 1/4 sivun mainos ihan oikeassa lehdessä.

Lähetin viestin tolle lehdelle, että lopettakaa sen kantaminen minun postilaatikkoon. Ei ole tullut sen jälkeen. Vituttaa tollaset automaatio paskalehdet jotka tulevat ilman pyyntöä luukusta sisään.

Mahtava idea! Kiitos, teen samoin. Mä en ymmärrä tuota vakaumus-juttua - luulin, ettei Kirkkolehtiin trollata mielipidepalstoilla. Olinko väärässä, vai onko joku oikeasti seonnut täysin.

Mahtava idea! Kiitos, teen samoin. Mä en ymmärrä tuota vakaumus-juttua - luulin, ettei Kirkkolehtiin trollata mielipidepalstoilla. Olinko väärässä, vai onko joku oikeasti seonnut täysin.
On vissiin joo seonnut, pikainen nimellä googletus kertoo seuraavaa:

"Evankelis-luterilaisen kirkon äänitorvessa Kotimaa-lehdessä on viime viikkoina keskusteltu voimakkain äänenpainoin sukupuolirooleista. Pelin avasi pari viikkoa sitten Charlotta Lindfors, jonka mukaan mies ei sovi hengelliseen virkaan, koska testosteroni aiheuttaa väkivaltaisuutta, reviiriajattelua, alistamista ja voimankäyttöä."

Saattaa vaatia tietynlaisen mielentilan olevan päällä... Varmasti hyvinkin wanha, muttei jaksa ihan koko threadia kahlata:

Hait.jpg

Heh, mulla on varmaan aina "tietynlainen mielentila" päällä, koska tällaset läpät uppoaa muhun aina. :hyvä:

World Press photos erän kategorian voittaja. Kyllä koris on hieno laji.

Liitteet

• reilu peli.webp
    reilu peli.webp
    35,7 KB · Katsottu: 1 334
Back
Ylös Bottom