Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Jos tietäisi aseista niin toi olisi selvä juttu. Kun kuulet vastauksen niin tajuat en no ovatpa mokanneet.

Panokset on lippaassa väärinpäin

no ompa kyllä moka :D kelasin juurikin että joko nuo on tuolla väärinpäin tai sitten HK:lla on vahva maine paskapyssynä jolloin vitsi olisi mainoslauseessa.

l_cc47aa5bda2b40d9e7462472789bf007.jpg

no ompa kyllä moka :D kelasin juurikin että joko nuo on tuolla väärinpäin tai sitten HK:lla on vahva maine paskapyssynä jolloin vitsi olisi mainoslauseessa.
No se. :lol2:

talkoot.jpg

Okei, olit oikeessa, mutta ens kerralla hyväksyt vaan kaiken minkä sanon vaikka oisin kuinka väärässä

:hyvä:
Hoho. Tulee ihan mieleen oma peruskoulun englanninope, joka hylkäsi kaikki sanat joita ei sen 60-luvun Oxford dictionarystä löytynyt. Vähintään pari kertaa viikossa oli jengi ihan WTF kun opettaja intti olemattomaksi jotain päivänselvää nykyenglannin (ei siis edes slangi-) juttua.

Yläasteella "rantapalloksi" kutsuttu opettaja heitti, että Luxemburgissa puhutaan portugalia ja italiaa...Oli sillä muijalla muutenkin asennevamma, ainut jälkkäri meikälle tuli sitä paitsi häneltä, kun en mennyt välitunnilla heti ulos (ja minä olin oikeasti kiltti poika).

Yläasteella "rantapalloksi" kutsuttu opettaja heitti, että Luxemburgissa puhutaan portugalia ja italiaa...Oli sillä muijalla muutenkin asennevamma, ainut jälkkäri meikälle tuli sitä paitsi häneltä, kun en mennyt välitunnilla heti ulos (ja minä olin oikeasti kiltti poika).

Hmm, sattuiko kyseinen opettaja vaikuttamaan Kuopiossa? :hyvä:

bb_2007_vol18.jpg

Hyvää suomea.

lehtiset_osata_suomi.jpg

Back
Ylös Bottom