Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Kalsarijurri sanoi:
Onko tietoa että ketkä tuossa ottelee? Aika hurjan näkönen kuva on kyllä kieltämättä :rock:

fedor_randleman on tiedostonimi...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuossa muutama

Liitteet

• funnyshot.jpeg
    funnyshot.jpeg
    49,6 KB · Katsottu: 1 366
  • bloopers1.jpeg
    bloopers1.jpeg
    18,8 KB · Katsottu: 14 316
  • bloopers16.jpeg
    bloopers16.jpeg
    20,9 KB · Katsottu: 2 592
  • bloopers24.jpeg
    bloopers24.jpeg
    10,1 KB · Katsottu: 13 487
  • bloopers17.jpeg
    bloopers17.jpeg
    8,4 KB · Katsottu: 13 499
ja vielä pari

Liitteet

• bloopers19.jpeg
    bloopers19.jpeg
    17,8 KB · Katsottu: 3 555
  • bloopers22.jpeg
    bloopers22.jpeg
    13,1 KB · Katsottu: 14 108
  • women6.jpeg
    women6.jpeg
    11,5 KB · Katsottu: 2 253
Kuvia

Liitteet

• Can_You_Handle_It_06.jpg
    Can_You_Handle_It_06.jpg
    27,9 KB · Katsottu: 1 409
  • chat_aquarium.jpg
    chat_aquarium.jpg
    38,3 KB · Katsottu: 1 193
  • Shopping.jpg
    Shopping.jpg
    60,5 KB · Katsottu: 1 499
  • un_cinesi.jpg
    un_cinesi.jpg
    41,5 KB · Katsottu: 1 606
  • un_gatto.jpg
    un_gatto.jpg
    44,4 KB · Katsottu: 1 319
Ei sitte vedetä herneitä tästä, ei siis henk. koht. ketään kohtaan. Haluan huomauttaa että kyseessä ei ole minun näkemykseni. :piis:

Liitteet

• Islamsig.jpg
    Islamsig.jpg
    13,8 KB · Katsottu: 1 667
JoAT sanoi:
Ei sitte vedetä herneitä tästä, ei siis henk. koht. ketään kohtaan. Haluan huomauttaa että kyseessä ei ole minun näkemykseni. :piis:

Hm, mutta koska levitit kuvan tänne ja tänne kerätän kuvia, mitkä ovat saaneet ihmisten huomion eri puolilla nettiä ja suuri osa kuvista täällä on juuri postaajien mielestä hyvin sopivia tilanteisiin tms. ja tuon kuvan tekninen työstökään ei ole ollut hankalaa (varsin simppeli kuva) joten et senkään takia sitä varmaan laittanu ja tuskin sitä kuvaa tänne laittaisi jos pitäisi sitä paskana JOTEN Freud sanoo, että itse asiassa kyseessä saattaa ollakin sinun näkemyksesi, vaikket sitä itse tiedäkään! ! ! yx ! Senkin hippinatsikommari.
freud.jpg

Mixu sanoi:
Hm, mutta koska levitit kuvan tänne ja tänne kerätän kuvia, mitkä ovat saaneet ihmisten huomion eri puolilla nettiä ja suuri osa kuvista täällä on juuri postaajien mielestä hyvin sopivia tilanteisiin tms. ja tuon kuvan tekninen työstökään ei ole ollut hankalaa (varsin simppeli kuva) joten et senkään takia sitä varmaan laittanu ja tuskin sitä kuvaa tänne laittaisi jos pitäisi sitä paskana JOTEN Freud sanoo, että itse asiassa kyseessä saattaa ollakin sinun näkemyksesi, vaikket sitä itse tiedäkään! ! ! yx ! Senkin hippinatsikommari.
freud.jpg

Freud voi sanoa mitä haluaa. :D :piis:

Pertti 123 sanoi:
Mikä toi niska kuva juttu on??? Ei näy sellasta kuvaa, onko se poistettu??? Enkö vaan osaa, vai mitä???
Toi niskahomma oli gif tiedosto jostain vapaaottelusta tms. jossa kaveri tippui heiton päätteeksi kauniisti niskoilleen.

Liitteet

• warn-a-brother.JPG
    warn-a-brother.JPG
    31,1 KB · Katsottu: 2 249

Latest posts

Back
Ylös Bottom