Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Kalsarijurri sanoi:
Onko tietoa että ketkä tuossa ottelee? Aika hurjan näkönen kuva on kyllä kieltämättä :rock:

fedor_randleman on tiedostonimi...

tuossa muutama

Liitteet

• funnyshot.webp
    funnyshot.webp
    38 KB · Katsottu: 1 413
  • bloopers1.webp
    bloopers1.webp
    29,1 KB · Katsottu: 14 360
  • bloopers16.webp
    bloopers16.webp
    33,5 KB · Katsottu: 2 633
  • bloopers24.webp
    bloopers24.webp
    14,5 KB · Katsottu: 13 530
  • bloopers17.webp
    bloopers17.webp
    13,6 KB · Katsottu: 13 545
ja vielä pari

Liitteet

• bloopers19.webp
    bloopers19.webp
    31,6 KB · Katsottu: 3 600
  • bloopers22.webp
    bloopers22.webp
    21,1 KB · Katsottu: 14 152
  • women6.webp
    women6.webp
    20,1 KB · Katsottu: 2 294
Kuvia

Liitteet

• Can_You_Handle_It_06.webp
    Can_You_Handle_It_06.webp
    32 KB · Katsottu: 1 441
  • chat_aquarium.webp
    chat_aquarium.webp
    43,5 KB · Katsottu: 1 235
  • Shopping.webp
    Shopping.webp
    61,9 KB · Katsottu: 1 544
  • un_cinesi.webp
    un_cinesi.webp
    32,2 KB · Katsottu: 1 649
  • un_gatto.webp
    un_gatto.webp
    29,2 KB · Katsottu: 1 363
Ei sitte vedetä herneitä tästä, ei siis henk. koht. ketään kohtaan. Haluan huomauttaa että kyseessä ei ole minun näkemykseni. :piis:

Liitteet

• Islamsig.webp
    Islamsig.webp
    10,4 KB · Katsottu: 1 708
JoAT sanoi:
Ei sitte vedetä herneitä tästä, ei siis henk. koht. ketään kohtaan. Haluan huomauttaa että kyseessä ei ole minun näkemykseni. :piis:

Hm, mutta koska levitit kuvan tänne ja tänne kerätän kuvia, mitkä ovat saaneet ihmisten huomion eri puolilla nettiä ja suuri osa kuvista täällä on juuri postaajien mielestä hyvin sopivia tilanteisiin tms. ja tuon kuvan tekninen työstökään ei ole ollut hankalaa (varsin simppeli kuva) joten et senkään takia sitä varmaan laittanu ja tuskin sitä kuvaa tänne laittaisi jos pitäisi sitä paskana JOTEN Freud sanoo, että itse asiassa kyseessä saattaa ollakin sinun näkemyksesi, vaikket sitä itse tiedäkään! ! ! yx ! Senkin hippinatsikommari.
freud.jpg

Mixu sanoi:
Hm, mutta koska levitit kuvan tänne ja tänne kerätän kuvia, mitkä ovat saaneet ihmisten huomion eri puolilla nettiä ja suuri osa kuvista täällä on juuri postaajien mielestä hyvin sopivia tilanteisiin tms. ja tuon kuvan tekninen työstökään ei ole ollut hankalaa (varsin simppeli kuva) joten et senkään takia sitä varmaan laittanu ja tuskin sitä kuvaa tänne laittaisi jos pitäisi sitä paskana JOTEN Freud sanoo, että itse asiassa kyseessä saattaa ollakin sinun näkemyksesi, vaikket sitä itse tiedäkään! ! ! yx ! Senkin hippinatsikommari.
freud.jpg

Freud voi sanoa mitä haluaa. :D :piis:

Pertti 123 sanoi:
Mikä toi niska kuva juttu on??? Ei näy sellasta kuvaa, onko se poistettu??? Enkö vaan osaa, vai mitä???
Toi niskahomma oli gif tiedosto jostain vapaaottelusta tms. jossa kaveri tippui heiton päätteeksi kauniisti niskoilleen.

Liitteet

• warn-a-brother.webp
    warn-a-brother.webp
    29,4 KB · Katsottu: 2 290
Mission impossible 1 & 2

Liitteet

• Mission Impossible 1.webp
    Mission Impossible 1.webp
    19,4 KB · Katsottu: 1 856
  • Mission Impossible 2.webp
    Mission Impossible 2.webp
    30,4 KB · Katsottu: 2 275