Eiköhän tuon kirvelyn pysty estämään vaikka olisi vaan silmälasit päässä, tai jonkinlaiset suojalasit...Voi äijällä vähän silmiä kirvellä iltasin. :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiköhän tuon kirvelyn pysty estämään vaikka olisi vaan silmälasit päässä, tai jonkinlaiset suojalasit...Voi äijällä vähän silmiä kirvellä iltasin. :D
Eiköhän tuon kirvelyn pysty estämään vaikka olisi vaan silmälasit päässä, tai jonkinlaiset suojalasit...
Tuo on kyllä sen verran vittumainen tunne, että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun hitsasin ilman maskia joskus yläasteen kässätunnilla :urjo:Katteleppa aurinkoon kasista neljään silmälasit päässä ja kerro sitten särkeekö päätä ja silmiä :D Hitsausliekki on aikalailla kirkas.

No kyl ainakin tavallinen läpinäkyvä pleksi estää sen ettei silmät ala särkee.Katteleppa aurinkoon kasista neljään silmälasit päässä ja kerro sitten särkeekö päätä ja silmiä :D Hitsausliekki on aikalailla kirkas.
No kyl ainakin tavallinen läpinäkyvä pleksi estää sen ettei silmät ala särkee.
Mä kattelen vaan kasista puol neljään:D
Eiköhän tuon kirvelyn pysty estämään vaikka olisi vaan silmälasit päässä, tai jonkinlaiset suojalasit...

Nnooooin, hyvä tulee! No, luonnonvalinta onneksi korjaa varmaan sinut piakkoin pois. :lol2:No kyl ainakin tavallinen läpinäkyvä pleksi estää sen ettei silmät ala särkee.
tuo äijä näyttää iha conanilta.. ainaki enemmä kun halonen
tuo äijä näyttää iha conanilta.. ainaki enemmä kun halonen
Onko tuo se Idols- ohjelmasta "tuttu" Pete?
Jep.Onko tuo se Idols- ohjelmasta "tuttu" Pete?
Tuon Peten kanssa en haluaisi joutua samaan hissiin.