Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Eiköhän tuon kirvelyn pysty estämään vaikka olisi vaan silmälasit päässä, tai jonkinlaiset suojalasit...

Katteleppa aurinkoon kasista neljään silmälasit päässä ja kerro sitten särkeekö päätä ja silmiä :D Hitsausliekki on aikalailla kirkas.

Katteleppa aurinkoon kasista neljään silmälasit päässä ja kerro sitten särkeekö päätä ja silmiä :D Hitsausliekki on aikalailla kirkas.
Tuo on kyllä sen verran vittumainen tunne, että oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun hitsasin ilman maskia joskus yläasteen kässätunnilla :urjo:

Illalla tuntuu siltä kuin silmissä olisi ämpärillinen hiekkaa :rolleyes:

No kyl ainakin tavallinen läpinäkyvä pleksi estää sen ettei silmät ala särkee.
Mä kattelen vaan kasista puol neljään:D

Vähemmän hitsauskeskustelua, enemmän hauskoja kuvia! :D

hapokasta_cupia.jpg

Eiköhän tuon kirvelyn pysty estämään vaikka olisi vaan silmälasit päässä, tai jonkinlaiset suojalasit...

Ei. Vaikka silmät pistää kiinnikin niin se ei riitä. Työkaveri hitsaili pari tuntia niin että laitto vaan aina silmät kiinni ja seuraavana yönä se lähtiki sairaalaan. Seuraavana aamuna kun töihin tuli niin oli kohtuu vetisen oloset silmät. :)

Nnooooin, hyvä tulee! No, luonnonvalinta onneksi korjaa varmaan sinut piakkoin pois. :lol2:

Kyllä kirkas pleksi/lasi auttaa huomattavasti jos kaverit hitsaa ympärillä.
esim. juustokattilas joka on rosteria ja kun joku hitsaa niin auttaa ku on normi suojalasit. Tästä turha väitellä. jokseenkin kyseisiä hommia olen tehny.
Mutta takaisin hyviin kuviin.

edit. siis kirkas lasi heijastaa valonsäteitä

Hitsailin kerran läpinäkyvällä pleksillä kun ainoa mustattu linssi meni rikki. Seuraavana päivänä en nähnyt oikein mitään ja silmät oli tukossa rähmästä. Kyllä tuo hitsaushomma vaatii ihan hitsauslasin.

Back
Ylös Bottom