Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

:offtopic:
On muuten ärsyttävä toi sivu 15 ja siinä popuppina ponnahtava salasana pyyntö sekä promptissa teksti "DONT'T LINK MY FILES".

Ilmeisesti se on toi sivun eka Clownin kuvalinkki. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Luvassa mielenkiintoinen elokuvakesä:

Liitteet

• masa.jpg
    masa.jpg
    51,5 KB · Katsottu: 1 429
  • Masa2.jpg
    Masa2.jpg
    42,8 KB · Katsottu: 1 261
  • Masa4.jpg
    Masa4.jpg
    87,4 KB · Katsottu: 1 828
Hyvä noronen

Liitteet

• imuri[1].jpg
    imuri[1].jpg
    13,7 KB · Katsottu: 4 013
  • noronen2.jpg
    noronen2.jpg
    826,8 KB · Katsottu: 1 312
  • noronen3.jpg
    noronen3.jpg
    65,2 KB · Katsottu: 1 687
Koulujärjestelmän helmiä parhaimmillaan... ongelma joiden parissa joudun itsekin painimaan edelleen.
:lol2:

Liitteet

• kouluonperseesta.JPG
    kouluonperseesta.JPG
    135,9 KB · Katsottu: 4 062
Proteos sanoi:
Koulujärjestelmän helmiä parhaimmillaan... ongelma joiden parissa joudun itsekin painimaan edelleen.
:lol2:

Voiko tuosta oikeastikkin saada jälki-istuntoa? Kun itse olin yläasteella muusin sekaan aina piilotettiin makkaroita, nakkeja, kalapuikkoja ja lihapullia. Ne sallitut määrät mitä sai ottaa oli todella pieniä. Eipä silloin tullut mieleenkään, että siitä voisi saada istumista jos jää kiinni. No, eipä sillä mitään merkitystä olisi ollut.

ei meillä saa mitään muuta kuin kommenttia keittiöltä jos ottaa ylimääräistä... max. 4 lihapullaa?!?!
sain yläasteella tunnin jälki-istuntoa tuolilla keikkumisesta:D

Yläaste tai miksei koko peruskoulu on kyllä naurettavina sääntöineen niin huvittava. Sain aikanaan jälkkää jostain kaapin päällä istumisesta. Lumipalloista nyt tuli varmaan sata kertaa istumista.

Jottei mee kokonaan offtopikiksi, niin pistetään nyt yks kuva. Ei sovi tosin tähän vuodenaikaan, mutta huvittava kyllä.

http://213.173.134.210/ftcf/attach/autoilija.jpg

Manuel sanoi:
Yläaste tai miksei koko peruskoulu on kyllä naurettavina sääntöineen niin huvittava. Sain aikanaan jälkkää jostain kaapin päällä istumisesta. Lumipalloista nyt tuli varmaan sata kertaa istumista.

Sitten, kun/jos olet yläasteikäisen isä...eivät nämä säännöt tunnukkaan enää mitenkään naurettavilta. Elämänkaaren evoluutio, näet. ;)

Mize sanoi:
Kun itse olin yläasteella muusin sekaan aina piilotettiin makkaroita, nakkeja, kalapuikkoja ja lihapullia. Ne sallitut määrät mitä sai ottaa oli todella pieniä.
Mä teen tota vielä nykyisinkin työpaikkaruokalassa. :D

Latest posts

Back
Ylös Bottom