Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Onko tilanne nyt sellainen, että about maailman yksinkertaisin, inssaidein, vammaisin, wtfakein vitsi on tehty :D Ei saatana
Taitaa olla, ja onneksi sille hieman naurahdin... Olen erikoikoinen. Jesh! :D

toi puttyvitsi on vuodelta kivi ja miekka mutta aiai kun on hyvä. jollakin on pyttipannua tehdessä välähtänyt että PUTTY. kyllähän tolle jaksaa naureskella.

mylittlepony:
4f1_mylittlepony.jpg

sep18gal6.jpg

Ei välttämättä niin kamalan hauska, mutta kiinnostava kuitenkin.

Liitteet

• uskomatontamuttatotta.webp
    uskomatontamuttatotta.webp
    107,5 KB · Katsottu: 2 610
Ettei olis käynyt nyt sillee, että poikaa on "suostuteltu" naimisiin tulevien sukulaisten toimesta.

Kivasti katselevat poijjaat tuota veistä...
Sellainen iloinen odotus paistaa silmistä.
Kylläpä taas on kunnia pelastettu ja Imaami tyydytetty.
(En provoa, vaan tuon heebon huivijutu paljasti alkuperän suunnan.)

Ei välttämättä niin kamalan hauska, mutta kiinnostava kuitenkin.

Tuo on kyllä suurimmaksi osaksi keksittyä juttua... ihme ettei STT:n toimittaja ole tarkistanut faktoja? mm.

- Lincolnia ei murhattu Kennedy- vaan Ford-nimisessä teatterissa
- Booth oli syntynyt 1838 eikä 1839
- sihteerien nimet on pielessä jne...

http://en.wikipedia.org/wiki/Lincoln-Kennedy_coincidences

EDIT: tässä muuten näkee taas sen ihmisten pohjattoman innon nähdä salaperäisiä syy-yhteyksiä järkyttävien asioiden välillä, jotka johtavat salaliittoteorioihin...

En tajua. :nolo:

Mä mietin samaa kuvaa ja päädyin siihen että kuvassa toivotetaan tervetulleeksi uudelle vuosituhannelle. Kuvassa on myös kaksi teiniä selin, sekä kaksi digikameraa, kerrossänky ja kynsilakka. Tästä mielensä pahoittaneena D päätti jakaa kuvan meidän kanssamme?

Hahaa nyt mä tiedän: Se on toi Cd-soitin pakko olla. Se on kato niin 90-lukua ja kuitenki kuvassa puhutaan 2000-luvusta. Nonni, ratkaistu.

Edit: Onko toi joku koulukoti?.... tai sitte se on rippileiri...Saaks riparilla nykyään olla cd-soitin?

Mä mietin samaa kuvaa ja päädyin siihen että kuvassa toivotetaan tervetulleeksi uudelle vuosituhannelle. Kuvassa on myös kaksi teiniä selin, sekä kaksi digikameraa, kerrossänky ja kynsilakka. Tästä mielensä pahoittaneena D päätti jakaa kuvan meidän kanssamme?

Hahaa nyt mä tiedän: Se on toi Cd-soitin pakko olla. Se on kato niin 90-lukua ja kuitenki kuvassa puhutaan 2000-luvusta. Nonni, ratkaistu.

Edit: Onko toi joku koulukoti?.... tai sitte se on rippileiri...Saaks riparilla nykyään olla cd-soitin?

Mä tiedän! Se on noi kamerat. Kato kaikilla teinitytöillä on nykyään kamerat, että ne voi ottaa perseistään kuviaa ja laittaa nettiin. Jes, olen nero :rock:

Back
Ylös Bottom