Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En tiedä onko se oivaltamisen riemu vai mikä, mutta meinaan kuolla nauruun. Harvemmin Fingerporit huonoja on, mutta tässä on sitä jotain. Heimon kommentti on vielä piste iin päälle.
Mihin paikkaan tuo strippi sijoittuu? Hissiin. Mikä sellainen sanonta on olemassa missä on hirveästi s-, h- ja i-kirjaimia ja mikä on joillekin vaikea lausua?Mä en tajunnu
Miksi et laita itse kun olet niin viksu?Heh, vittu.
Laittakaa joku oikeasti hauska, tuore Fingerpori, kun nämä on viimseiset pari vuotta olleet lähinnä tällaisia tuskastuttavan hankalasti tulkittavia ja "vitsin" auetessa yksinkertaisesti kusenpolttamia ja tekemällä tehtyjä autismin syvyysnäytteitä. Joko Jarla on aloittanut tai lopettanut huumeiden käytön. Jompikumpi.
Johtusko sitä, ettei sellaista ole ("oikeasti hauskaa, tuoretta Fingerporia"). Mene ja tiedä. Aina saa todistaa vääräksi.Miksi et laita itse kun olet niin viksu?
Sinähän se siinä uliset.Johtusko sitä, ettei sellaista ole ("oikeasti hauskaa, tuoretta Fingerporia"). Mene ja tiedä. Aina saa todistaa vääräksi.
Mutta jos olet eri mieltä, laita toki näyte peppukipuilun sijaan.