Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko se Renne ku o tollanen hai rinnuksessaPomo käski vetää vitun päähäni. Toisaalta tyttökaveri on feministi. Päädyin kompromissiin.
Läppä koko juttu ja täällä päivitellään...Pomo käski vetää vitun päähäni. Toisaalta tyttökaveri on feministi. Päädyin kompromissiin.
Tää on kans klassikko. Nii, ja itsehän en rotuja erottele, mut nauran iha mille vaa, lupaa kysymättä ;).
Neekeriki on pelkkä sana. Sanat ei merkkaa YHTÄÄN mitään, ellei niille ite päätä arvoa antaa. Jtn sanaaki voi käyttää pahansuovasti, tai sit se voi olla täysin neutraali, jota käytetään vaan vaikka tottumuksesta. Esim. näin: ''Tiiäks sen leffan, sen mis on se helvetin iso naapuri pääosas?'' Toki suurin osa ihmisist on niin lampaita, ettei ne tätä konseptia kykene ymmärtään, vaan pahastuu ihan vaan sikski jo, et joku on opettanu ne pahastuun. Ohjelmoinu tietyn sanan aiheuttaan tietyn reaktion ;D. Afrikkalainen, afroamerikkalainen, musta, tummaihoinen, tumma, naapuri. Valitse yksi :D. Ei tulis mieleenkään viitata johki ihmiseen värillä, tai antropologialla. ''Hei! tuol menee toi kaukasialainen jätkä taas.'' Ihan liian virallista, vakavaa, ja robottimaista.
naapuri on naapuri, jutku on jutku, ja vinosilmä on vinosilmä :D. Mä voin olla vaikka valkis, tai jauhonaama, tai IHAN MIKÄ vaan. Minkään sanan ei pitäis olla tabu, vaan koska joku päätti niin joskus. Siihen pitää loogisesti ajatellen sisältyä pahansuova intentio, tai muuten yhtikäs mitää merkitystä. Ja ei oo OFFTOPIC, vaan TÄRKEÄ, vähän puhuttu aihe xD!
Pistän tän tähän, ni voin palata myöhemmin miettiin tota Juhani Lehmuksen ekaa lausetta tos.
Lauserakenne joko kusee pahasti tossa, koska en ymmärrä tota, tai sit mul on ihan liian vähän kofeiinia suonissa just nyt.
Joku kiltti voi toki vahvistaa, et paskasti muodostettu lause, joka sisältää esim. typon, ni säästää päänvaivaa multa.
Yritäkkö hämmentää mua lisää, vai mitä meinaat :D?
Mä tarkotan siis tota ''suomalaisten voidaan perustellusti nähdä edustavan'' pätkää, mis ei oo yhtäkään pilkkua, ja rakenne on varsin raskas.
Onko se suomalainen nyt vähemmistön, vai enemmistön edustaja :D? Mä en tosta tajuu sitä. Käynkö vaan vähä hitaalla, vai onks toi sust järkevästi muodostettu lause?
Ton voi tulkita must kahella täysin eri tavalla.
En tajuu myöskään, miks linkkasit mulle tän jutun. Mä en ees miettiny ihmeemmin, mistä tos jauhettiin aiemmin, vaan alko ahistaa pelkästään toi yks lause xD.
Okei vesku. Ei vaan pysty oleen vastaamatta, jos puhutellaan ;). Vaikutat lukeneelta jannulta, ni kerro mulle, onko tossa Lehmuksen ekassa lauseessa jtn erikoista?
Mun on pakko tietää :D. Ainoo, minkä haluun tietää. Eli onko vika mussa, vai muualla, vai molemmissa?