Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

.

Liitteet

• liikennemerkit.jpg
    liikennemerkit.jpg
    59,9 KB · Katsottu: 2 810
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Naru sanoi:

Nämä ovat Oulusta nämä liikennemerkit, on itsekin tullut paikanpäällä käytyä katsomassa. Hienosti ovat muuten tehty, ovat samaa materiaalia kuin muukin päällyste, aivan kuin olisivat tehtaalla tehdyt.

Xauron sanoi:
Nämä ovat Oulusta nämä liikennemerkit, on itsekin tullut paikanpäällä käytyä katsomassa. Hienosti ovat muuten tehty, ovat samaa materiaalia kuin muukin päällyste, aivan kuin olisivat tehtaalla tehdyt.

Tiiän vaan et batmani on maikkulassa, missä ufo ja noita on?

Noita oli muistaakseni saarelassa, ufosta en muista.

Noita on maikkulassa (ihan siinä batmanin lähellä) ja ufo saarelassa.

mattibodari sanoi:
Noita on maikkulassa (ihan siinä batmanin lähellä) ja ufo saarelassa.

Muistaakseni tuollainen noita on myös Kuusamontien varressa Ruskon risteyksen kohdalla.

ahhhahhhaha ei helvetti noita takatukkia!! :lol2:

mä kelasin tossa että mistäköhän löytäis tollasen peruukin? ois aika kova juttu vappuna :) ku ei ehi oikee kasvattaakaa täs enää ku fleda on mallia 0,5cm

SuperStar sanoi:
ahhhahhhaha ei helvetti noita takatukkia!! :lol2:

mä kelasin tossa että mistäköhän löytäis tollasen peruukin? ois aika kova juttu vappuna :) ku ei ehi oikee kasvattaakaa täs enää ku fleda on mallia 0,5cm

Joskus 90 luvulla sai bahrainista ostaa sellasen vitun hienon neonpunaisen verkkolippiksen jonka taakse oli kiinnitetty kunnon takatukka mallia kipru. Niitä oli monen värisiä ja mallisia! :kippis1: Oli pakko ostaa...

ironchef sanoi:

Ette ehkä usko, mutta yhden kaverin isäpuolella on juuri tämän näköinen takalevy! Sille nauraa jokainen, mutta ei herra itse ole sitä vielä tajunnut. Tyyppi on kaverin puheiden mukaan aikamoinen :david:

Ehaania naapureita

Liitteet

• ilmoitus1.jpg
    ilmoitus1.jpg
    164,9 KB · Katsottu: 1 659
  • ilmoitus3.jpg
    ilmoitus3.jpg
    144,8 KB · Katsottu: 2 213
  • ilmoitus2o.jpg
    ilmoitus2o.jpg
    69,7 KB · Katsottu: 1 843

Latest posts