Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
LIDL
Mainostaa Maitoa

lidl-transfobia-homofobia.jpg

ja taas löytyi joukko mielensäpahoittajia
Kyllä minä niin mieleni pahoitin näiden mielensäpahoittajien takia. Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Ja miksi noille annetaan periksi? Lidlinkin olisi pitänyt vain sanoa että haistakaa vittu ja jatkaa mainontaa. Koska mitä väliä? Vahinko tapahtui jo eikä mielensäpahoittaja mene enää Lidliin. Mutta minä menisin ihan varmasti entistä enemmän ja niin menee varmaan joku muukin jos niillä olisi munaa laittaa kampoihin tälle muoti-ilmiölle, mielensäpahoittamiselle. Mä en nyt tiedä että tuntuuko musta vaan vai olenko sitten tullut enemmän tietoiseksi ympärilläni tapahtuvista asioista, mutta ei ennen pahoitettu mieltä joka ikisestä asiasta. Tää on mun mielestä todella huolestuttava ja ärsyttävä kehityssuunta. Ja suurin osa tästä mielensä pahoittaneista ei ihan varmasti edes kuulu kyseiseen ryhmään vaan pahoitti mielensä muiden puolesta.

Kyllä minä niin mieleni pahoitin näiden mielensäpahoittajien takia. Mikä ihme ihmisiä vaivaa? Ja miksi noille annetaan periksi? Lidlinkin olisi pitänyt vain sanoa että haistakaa vittu ja jatkaa mainontaa. Koska mitä väliä? Vahinko tapahtui jo eikä mielensäpahoittaja mene enää Lidliin. Mutta minä menisin ihan varmasti entistä enemmän ja niin menee varmaan joku muukin jos niillä olisi munaa laittaa kampoihin tälle muoti-ilmiölle, mielensäpahoittamiselle. Mä en nyt tiedä että tuntuuko musta vaan vai olenko sitten tullut enemmän tietoiseksi ympärilläni tapahtuvista asioista, mutta ei ennen pahoitettu mieltä joka ikisestä asiasta. Tää on mun mielestä todella huolestuttava ja ärsyttävä kehityssuunta. Ja suurin osa tästä mielensä pahoittaneista ei ihan varmasti edes kuulu kyseiseen ryhmään vaan pahoitti mielensä muiden puolesta.

Musta tuntuu että näitä mielensäpahoittajia on vaan niin paljon liikaa ollakseen semmonen kansanosa jonka voisi vaan sivuuttaa. Sitten kun on siihen päälle vielä nimenomaan tuo iso lauma niitä, jotka eivät varsinaisesti pahoita mieltään oikeasti. Kuitenkin ilmoittavat pahoittaneensa sillä näin blogi saa kivasti lisää näkyvyyttä. Ja sitten iltapaska tekee blogista "uutisen" sivuillaan -> lisäuutisointi saa aikaiseksi lisää näkyvyyden tavoittelua somessa -> järjetön kierre. Eikä oikeasti ketään kiinnosta vittuakaan, mutta kun tämä internet-atk-some-aikakausi on semmoinen että se luo ilmiöitä tyhjästä. Ilmiöitä joita ei ole olemassa kuitenkaan missään muualla kuin virtuaalimaailmassa. Ihmiset ostaa edelleen maitoa. Nää someraivoilmiöt on vähän kuin se että kirjottaa kaverille naama peruslukemilla viestiä "nauran katketakseni :D:D:D".

Lidlinkin olisi pitänyt vain sanoa että haistakaa vittu ja jatkaa mainontaa. Koska mitä väliä? Vahinko tapahtui jo eikä mielensäpahoittaja mene enää Lidliin. Mutta minä menisin ihan varmasti entistä enemmän ja niin menee varmaan joku muukin jos niillä olisi munaa laittaa kampoihin tälle muoti-ilmiölle, mielensäpahoittamiselle.

Maailma olis parempi paikka, jos näin toimittais useammin. Toi on kuitenki vähemmistön vähemmistö, joka tosta loukkaantuu. En oo omilta homokavereilta kuullut sanaakaan koko kohusta, koska ne on täyspäisiä ihmisiä, joita ei vaan vittu kiinnosta, mitä Lidlin maitokaapin päällä lukee. Ei oo normaalia loukkaantua noin pienestä. :D

En tunne Valavuorta henkilökohtaisesti, mut voisin kuvitella, et ei mies nyt ihan tosissaan noiden juttujensa kanssa ollut.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Onko joku pilaillut toimituksessa tai peräti jossain muualla? Miksi ja kuka siltä on virtsakoetta pyytänyt?o_O

Latest posts

Back
Ylös Bottom