palmu sanoi:
WANHA JA HUONO! HaH, pääsinpäs kerrankin oikein....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
palmu sanoi:
RRKalle sanoi:Mä en tunne kun Markon, ketäs nää muut heebot on?
Wildemar sanoi:No toi alempi kuva on vissiin Maikin nappasema kaupan avajaisista, joten itsellenikin vasemmalla vieraita kasvoja.
RRKalle sanoi:Ei mulla näy etes se ylempi. Raksi vaan.
RRKalle sanoi:Jaa, se on wanha. Mutta kiinnostas tietää vieläkin ketä tosa kuvassa on maken kaa?
Bonehead sanoi:![]()
JOU MÄÄN TSIKAKOOU!! Repesin!!
En tiiä sitte oisko tämä pitäny pistää tuonne musiikkipuolelle :lol2:
http://www.resonaari.fi/getfile.php?tid=49
Arvid sanoi:WTF? Kudottuja väkivaltaleluja? http://www.yumlum.com/galleries/knitwear/knitwear_art.htm
Erityisesti tämä lämmitti:
kisskiss sanoi:Maken oikealla puolella Jouni Virtamo. Eihän tämä vasemman puolen kaveri ole Mähösen Aki? ( jos on niin hiusten väri vaihtunu)

RRKalle sanoi:Ketäs tää mimmi on?
No ei tasan ole. Ja olen sitä mieltä, että kyseiset henkilöt kyllä itse kertovat, jos haluavat kertoa. Ei mua hirveästi lämmittäisi jos joku muu laittaisi mun kuvan nettiin ja kertoo, että tässä on Powerhousu.Art2 sanoi:Eikös se ollu joku mode... Buttis?
Powerhousu sanoi:No ei tasan ole. Ja olen sitä mieltä, että kyseiset henkilöt kyllä itse kertovat, jos haluavat kertoa. Ei mua hirveästi lämmittäisi jos joku muu laittaisi mun kuvan nettiin ja kertoo, että tässä on Powerhousu.
No ei se pelästään sulle ollut. Siinä kuvan yhteydessä ei silti sanottu nimiä. Vähän sama tilanne, kun täällä on ollut joidenkin fitnesskilpailijoiden kuvia, ja joku on kertonut sitten suuressa viisaudessaan kaikille millä nimimerkillä kyseinen henkilö kirjoittelee. Ei kaikki halua sitä julkistaa vaikka kuvia netissä olisikin.Art2 sanoi:Anteeksi vain kun kusin muroihisi mutta minulla vain oli hämärä mielikuva, että avajais tredissä sanottiin noin.