Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

palmu sanoi:

mummy.jpg

WANHA JA HUONO! HaH, pääsinpäs kerrankin oikein....

RRKalle sanoi:
Jaa, se on wanha. Mutta kiinnostas tietää vieläkin ketä tosa kuvassa on maken kaa?

Maken oikealla puolella Jouni Virtamo. Eihän tämä vasemman puolen kaveri ole Mähösen Aki? ( jos on niin hiusten väri vaihtunu)

kisskiss sanoi:
Maken oikealla puolella Jouni Virtamo. Eihän tämä vasemman puolen kaveri ole Mähösen Aki? ( jos on niin hiusten väri vaihtunu)

Kiitän. Itekin katoin onko mähönen, mutta jotenkin eri näkönen.
Nähny tietty vaan lehtikuvia missä on viimosen päälle ilmeet:)

Ketäs tää mimmi on?

Art2 sanoi:
Eikös se ollu joku mode... Buttis?
No ei tasan ole. Ja olen sitä mieltä, että kyseiset henkilöt kyllä itse kertovat, jos haluavat kertoa. Ei mua hirveästi lämmittäisi jos joku muu laittaisi mun kuvan nettiin ja kertoo, että tässä on Powerhousu.

Jos ne oli tuolla Pakkiksen avajaistredissä, niin eiköhän niiltä tyypeiltä kysytty ole että saako laittaa kuvat nettiin.

Powerhousu sanoi:
No ei tasan ole. Ja olen sitä mieltä, että kyseiset henkilöt kyllä itse kertovat, jos haluavat kertoa. Ei mua hirveästi lämmittäisi jos joku muu laittaisi mun kuvan nettiin ja kertoo, että tässä on Powerhousu.

Anteeksi vain kun kusin muroihisi mutta minulla vain oli hämärä mielikuva, että avajais tredissä sanottiin noin.

Edit: joo sekoilin pahasti.

Art2 sanoi:
Anteeksi vain kun kusin muroihisi mutta minulla vain oli hämärä mielikuva, että avajais tredissä sanottiin noin.
No ei se pelästään sulle ollut. Siinä kuvan yhteydessä ei silti sanottu nimiä. Vähän sama tilanne, kun täällä on ollut joidenkin fitnesskilpailijoiden kuvia, ja joku on kertonut sitten suuressa viisaudessaan kaikille millä nimimerkillä kyseinen henkilö kirjoittelee. Ei kaikki halua sitä julkistaa vaikka kuvia netissä olisikin.

Back
Ylös Bottom