Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
tasasin väliajoin aina ilmestyy kauhee meteli tosta samasta 8,1% palkankorotuksesta, ei helvetti saa repeillä kyllä ihmisten tyhmyydelle joka kerta :D

palkat.webp

Kyllä kansa tietää!

Siis miten nuo ansiot on suhteutettu? Mitä noi luvut vasemmalla on?

Olisko "prosentteja" kun satasesta lähtee. Eli suhteellinen palkkakehitys.

Anyway, mun mielestä kansanedustajien palkat pitäisi viisinkertaistaa. Josko sinne sitten saataisiin jotain järkevää sakkia tätä maata ajamaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Anyway, mun mielestä kansanedustajien palkat pitäisi viisinkertaistaa. Josko sinne sitten saataisiin jotain järkevää sakkia tätä maata ajamaan.

Eikös se mene silloin juuri aivan päinvastoin? Isoilla palkoilla homma menee vielä pahemmaksi populismiksi, kuin nykyään. Iso palkka tarkoittaisi, että sinne pyrkii ihmisiä pelkän rahan perässä sen sijaan että pyrkijöitä oikeasti kiinnostaisi yhteiskunnan asioiden hoitaminen. Nykyäänkin touhu on jo melko naurettavaa, kun opposition tehtävä on vain vastustaa mitä tahansa hallitus tekeekin ja kaikki toiminta perustuu seuraavissa vaaleissa menestymiseen. Paras esimerkki on kun kepulaiset rupesivat vastustamaan itse omalla kaudellaan aloittamaa lakijärjestelyä ja kommentoi "on hienoa nähdä, että hallitus on paniikissa", mistä paistaa räikeästi läpi, että suurimmalle osalle poliitikoista koko homma on peliä rahasta ja vallasta.

Taitaa tämä keskustelu tosin kuulua jonnekin toiseen treadiin.
normal_738111849.jpg

Latest posts

Back
Ylös Bottom