Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
u9bQ89V.png

Jopas tuli tehtyä hämmentävä havainto.
Eipä ole meitin salilla tuollaista...pingispöytää...

http://static.marmalauta/files/vo/orig/gknjbz5n.jpg/69ba25b25a0611e3802612986f7fd881_8.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos perse on hyvä niin kyllä se näyttää hyvältä ilmankin tota vitun vammasta posea. Mun mielestä toi muija näyttää ihan kentaurilta, jolta puuttuu etujalat ja häntä.

[venom];4507605 sanoi:
Jos perse on hyvä niin kyllä se näyttää hyvältä ilmankin tota vitun vammasta posea. Mun mielestä toi muija näyttää ihan kentaurilta, jolta puuttuu etujalat ja häntä.

No siinä tapauksessa mulla vakava kentaurifetissi. Kai netin syövereistä löytyy sivusto meillekin?

Anna Abreun FB seinältä. Video jossa Anna tekee 10kg lisäpainolla punnerruksia. Romaninaiselta erittäin hieno kommentti. Verrattavissa olevat aiheet :D

katso liitettä 112724

Mä tiedän että se tarkoitti sitä niiden omaa kolttua et se painaa. Mutta väkisinkin ajatukset karkas sinne 2x 5litran öljykanistereiden (tms.) roikkumiseen koukuissa siellä hameen alla kun kävelevät ilman ostoksia huoltoasemalta (tai kaupasta) ulos..

Taas tyypillinen fitnesspimu kuva, ryhti päin helvettiä ja perse työnnetty pitkälle. Jee jee. Hieno pingispöytä kyllä, diggaan lajista.

Joo mutta ei toi helppoa ole: samaan aikaan pitää olla selkä notkolla, perse pystyssä ja uutena lisänä kahvimuki toisessa kourassa ja kamerakänny toisessa. On vaatinut pitkään treeniä ja juuri treeniä vartenhan salit ovat. Ehkä jopa jokin alan PT on palkattu tuota varten.

Back
Ylös Bottom