Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Selittäkää tyhmälle sellainen asia että jos kilohinta on 22.92€ niin kuinka tuo kilon pussukka nyt sitten maksaakin 27,50€? :D
No niinpä niin.Tyhmä minä :face:Hölömö. Tietysti kilo jauhoo maksaa 22,92€. Pussi maksaa 4,58€. Omalla tupperware-kipolla saisit tohon 22.92€.
Selittäkää tyhmälle sellainen asia että jos kilohinta on 22.92€ niin kuinka tuo kilon pussukka nyt sitten maksaakin 27,50€? :D
^Mutta jos siinä sanotaan että krea kaupan päälle, ni onhan toi vitun tyhmä mainos tollain esitettynä.. :D
Kuka tää on ja mitä tehny. pari kuvaa nyt tästä akasta nähny mut menny iha ohi? joku feministi ituhippi ?
Terroristi
Terroristi joka on vangittuna venäjällä ja valittaa kun ei saa vitamiinejä tai erikoisruokavaliota. Minäkin vankilaan joutuessani voisin todeta että mulla on sisäfile ruokavalio, ja kaikki mikä ei ole sisäfilettä jää syömäti, ja joudun näkemään nälkää kun vankilassa ei kunnioiteta minun toiveitani.
Löytyy jo samalta sivulta.
Nämäki saatana ituhipit meni vastustaa öljynporausta ni porukka ajeli paikalle MOOTTORIVENEELLÄ...
oisivat soutanu saatana ni ois vähä uskottavampaa.
Löytyy jo samalta sivulta.
Nyt se on tällä sivulla viisi kertaa, onko kaikki varmasti nähnyt?