Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Selittäkää tyhmälle sellainen asia että jos kilohinta on 22.92€ niin kuinka tuo kilon pussukka nyt sitten maksaakin 27,50€? :D
Life_kampanja062013.webp

Selittäkää tyhmälle sellainen asia että jos kilohinta on 22.92€ niin kuinka tuo kilon pussukka nyt sitten maksaakin 27,50€? :D

Paketti maksaa 27,50€ ja siinä on 1200g ainetta. Eli 22,92€/kilo. Ei kai sillä väliä onko protskua vai kreaa kunhan saa halvalla kilohinnalla. :face:

Kuka tää on ja mitä tehny. pari kuvaa nyt tästä akasta nähny mut menny iha ohi? joku feministi ituhippi ?

Terroristi joka on vangittuna venäjällä ja valittaa kun ei saa vitamiinejä tai erikoisruokavaliota. Minäkin vankilaan joutuessani voisin todeta että mulla on sisäfile ruokavalio, ja kaikki mikä ei ole sisäfilettä jää syömäti, ja joudun näkemään nälkää kun vankilassa ei kunnioiteta minun toiveitani.

Terroristi joka on vangittuna venäjällä ja valittaa kun ei saa vitamiinejä tai erikoisruokavaliota. Minäkin vankilaan joutuessani voisin todeta että mulla on sisäfile ruokavalio, ja kaikki mikä ei ole sisäfilettä jää syömäti, ja joudun näkemään nälkää kun vankilassa ei kunnioiteta minun toiveitani.

Nii se oli se akka, ok.

3lQVcbs.jpg

:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
1296781612.jpg

Nämäki saatana ituhipit meni vastustaa öljynporausta ni porukka ajeli paikalle MOOTTORIVENEELLÄ...
oisivat soutanu saatana ni ois vähä uskottavampaa.

Back
Ylös Bottom