Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Mikä tässä chromessa on kun noi imgurin kuvat ei näy?
Tulee vaan pieni kuvake, josta pitää painaa "kopioi url" ja liittää osoiteriville.
Ei ole mitään vikaa, "vika" muualla. Ei ne lataa vakiona myöskään Firefox, Opera, tai IE10 selaimilla.

Ne näkyy jos kopioit ja liität osoiteriville siksi että silloin imgur ei tiedä millä sivustolla niitä ladataan. Syystä tai toisesta pakkis on blokattu imgurin hotlinkkauksen osalta, vaikka hotlinkkauksen sallitavatkin normaalisti. Jotain joskus tullut vastaan, että jos kerran hotlinkataan kuvia jotka on Imgurin sääntöjen vastaisia niin koko sivusto blokataan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei ole mitään vikaa, "vika" muualla. Ei ne lataa vakiona myöskään Firefox, Opera, tai IE10 selaimilla.

Ne näkyy jos kopioit ja liität osoiteriville siksi että silloin imgur ei tiedä millä sivustolla niitä ladataan. Syystä tai toisesta pakkis on blokattu imgurin hotlinkkauksen osalta, vaikka hotlinkkauksen sallitavatkin normaalisti. Jotain joskus tullut vastaan, että jos kerran hotlinkataan kuvia jotka on Imgurin sääntöjen vastaisia niin koko sivusto blokataan.

Toi on vielä silleen hassu että kun kerran otat sen kuvan URLin kautta näkyviin niin sitten se linkki toimii sen jälkeen normaalisti kun päivittää täältä tän sivun..

Huomasin sen joskus kun availin noita kuvia ja seuraavan kerran kun tulin uudestaan tänne niin juuri ne kuvat näkyi normaalisti, avaamattomat pysyivät edelleen pikkukuvana näkymättömissä.

Toi on vielä silleen hassu että kun kerran otat sen kuvan URLin kautta näkyviin niin sitten se linkki toimii sen jälkeen normaalisti kun päivittää täältä tän sivun..

Huomasin sen joskus kun availin noita kuvia ja seuraavan kerran kun tulin uudestaan tänne niin juuri ne kuvat näkyi normaalisti, avaamattomat pysyivät edelleen pikkukuvana näkymättömissä.
Selain hakee kuvan jatkossa välimuistista, joten se ei enää lataa sitä oikeasti uudestaan. :) Välimuistiin kun liitetään se kuvan osoite, ja sehän on sama avasit sen uudessa ikkunassa tai latasit viestiketjussa.

947237_527938157243428_491953652_n.jpg

:D

Oon surffannu ties missä enkä oo koskaan aiemmin onnistunu aiemmin saamaan tommosta varoitusruutua esiin, en edes tienny että mun virustorjunta/palomuurisoftassa on tommonen optio :)

Oiskohan tuo linkki siis oikeesti haitallinen, kannattaa edetä varoen.

Dr Web link checker ainakin näyttää puhdasta. WOT kertoo pienestä epäluotettavuudesta. :)

Laitetaas tännekki:

http://www.nettivaraosa.com/kunnostettavat-ja-ei-rek-olevat-autot/1572711

Audi A6 2.5 TDI AKN 2400€
Ei ajokunnossa kunnostettavat ja ei rek. olevat autot

Lisätiedot

Tule ostamaan,
mä myynnissä oon.
Monta keinuvipua,
rikottuina pannussa.
Kaupan päälle saat.

Tule hakemaan,
mä valmiina oon.
osia muovikassissa,
aluvanteet takakontissa.
ole valmis hinaamaan,
vie mut kotiin.

Vie mut kotiin hinaillen,
laita mun nokat paikoilleen.
Koske mua niin, etten voi enää pamahtaa,
oletko se joka minut omistaa.
Vie mut kotiin.

Millä hinnalla mut viereesi saat?
En mä pyydä liikoja.
Pyydän pari tonnia,
tai odottelen tarjousta .

En anna takuita, nyt riskillä vaan.
Lopputulos saattaa V*tuttaa.
Muista, ettei vaihtaa saa,
jos alkaa kaduttaa.
Vie mut kotiin.

Vie mut kotiin hissukseen,
laita jakopää ja nokat paikoilleen.
Koske mua niin, etten voi enää posahtaa,
säkö oot se joka minut omistaa.

Ja mä teen parhaani ja enemmänkin,
et sä et pety milloinkaan,
vannon sen.
Sä korjasit mut taas..

Mikä tässä chromessa on kun noi imgurin kuvat ei näy?
Tulee vaan pieni kuvake, josta pitää painaa "kopioi url" ja liittää osoiteriville.

Protip: right-click -> avaa uudessa välilehdessä. Ei tartte pasteilla (mutta joudut klikkaamaan refresh, Ctrl-R, F5 tai painamaan enteriä osoiterivillä). Referer control -lisäosan kanssa kuvat saa toimimaan suoraankin, mutta siinä tuli taas jonkin muun jutun kanssa ongelmia.

Latest posts

Back
Ylös Bottom