Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

teggiz83 sanoi:
Jos joku on nähnyt sen kuvan tuolla missä tykki on kaatunut niin kuva EI ainakaan ole rovalta EIKÄ tämä ollut meidän tykkiryhmän aiheuttamaa . . . :rolleyes:
Nyt alko kiinnostaan... Miten hel...issä tollasen tykin saa kaadettua? Tai no, aika monellakin tavalla varmaan, mutta mitä nyt kävi?

inflames sanoi:
Näköjään noissa linkeissä mitä laitoin aikaisemmin on vaihtunut kuvat, joten huomautetaan, että mitä siellä ikinä paljastuukin, ei huvita minua. Linkitysvaiheessa siellä oli Salkkareiden hahmo ja sarjakuva. Ei mitään persereikiä ja norsun lerssejä.:jahas:
Pitkän aikaa ja hartaasti tutkin kumpaakin kuvaa, ei sillä että olisi hirveästi kiinostanut, vaan yritin etsiä mitä "hauskaa" noissa nyt oikein on. Lopulta tulin siihen lopputulokseen, että inflamesin huumorintaju on.. no, erikoinen. :rolleyes:

Kun sitten luin tuon viestisi, oli reaktio seuraavanlainen :hyper:

Arsi sanoi:
Pitkän aikaa ja hartaasti tutkin kumpaakin kuvaa, ei sillä että olisi hirveästi kiinostanut, vaan yritin etsiä mitä "hauskaa" noissa nyt oikein on. Lopulta tulin siihen lopputulokseen, että inflamesin huumorintaju on.. no, erikoinen. :rolleyes:

Kun sitten luin tuon viestisi, oli reaktio seuraavanlainen :hyper:

Heh, sama vika Rahikaisella. kun katsoin ekan kerran Inflamesin postaamia kuvia, niin siellä oli mies pölynimurin kokoinen dildo perseessä ja kuvat punertavista palleista. :thumbs:

Itsekin olin laittanut kuvan hauskasta teinigoottiviiltelijäsarjakuvasta ja viimeksi kun tarkistin linkkini niin siellä oli nainen jotkin venytysraudat naamassa. Yuch.

Ei jumalauta, just ite tsekkasin uudestaan noi omat postaukset...:lol2:
On mulla aika kieroutunut huumorintaju, mutta jotain rajaa sentään. Kiristetyt pallit ja jättidildo miehessä ei täysin vastaa mun käsitystä hauskasta.

Kattokaa kuka ehtii viesti 2486. Tämä alkaa olla tahatonta huumoria...voi elämä...

inflames sanoi:
Kattokaa kuka ehtii viesti 2486. Tämä alkaa olla tahatonta huumoria...voi elämä...
:thumbs:

Mulla on vähän aavistus, että noista linkeistä tulee vielä pitkään sanomista. Veks vaikka noi viestit. Nuoret ja herkät vielä järkyttyvät, kun ei itsekään noita ilkeä katsoa...:)

[mod]

Nyt saa loppua näiden paskalinkkien postaaminen. Tässä ketjussa pitäisi olla linkkejä hauskoihin kuviin ja jos tuo oli mielestäsi hauska, voit käydä tutkituttamassa pääsi.

:Timba79

P.S. Ja jos tämä ei muuten mene jakeluun, niin ruvetaan antamaan viikon jäähyjä kun selkeästä tahallaan tällaisen linkin postaa tänne.

[/mod]

:offtopic:
seppo-x sanoi:

Ottakaa nyt helvettiin nää tämmöset kuvat tältä palstalta! Oppikaa lukemaan ja kattokaa mikä on toi threadin otsikko.

Noi Kazzun kuvat nyt vielä meni vahinkoina (jos siellä oli siis oikeesti jotain hauskaa, en itse nähnyt enkä ruvennut ettimäänkään), kun siellä tuntuu indexit muuttumaan, mutta tää osoittaa jo perusteellista tyhmyyttä.

ps.Moderaattorit vois jo vähän pyyhkiä noita posteja.

Kieltämättä itteenikin kyllä alkaa vituttamaan kun joka linkissä on jollain ukolla jotain perseessä... Jos tollasia haluaa välttämättä laittaa niin ainakin joku varotus saman viestiin..

Siistiä työtä:

Liitteet

• 145217AGIE_w.webp
    145217AGIE_w.webp
    23,7 KB · Katsottu: 375
  • 164669PuWT_w.webp
    164669PuWT_w.webp
    28,1 KB · Katsottu: 382
  • 164670INPm_w.webp
    164670INPm_w.webp
    30,1 KB · Katsottu: 365
  • 164677INPm_w.webp
    164677INPm_w.webp
    40,5 KB · Katsottu: 356
  • 164781QvXU_w.webp
    164781QvXU_w.webp
    31,6 KB · Katsottu: 377
More:

Liitteet

• 165015KPso_w.webp
    165015KPso_w.webp
    31,2 KB · Katsottu: 341
  • 164994AgIF_w.webp
    164994AgIF_w.webp
    31 KB · Katsottu: 346
  • 164914OTvs_w.webp
    164914OTvs_w.webp
    48 KB · Katsottu: 362
  • 164908dJLI_w.webp
    164908dJLI_w.webp
    33,8 KB · Katsottu: 394
seppo-x sanoi:
[mod]

Nyt saa loppua näiden paskalinkkien postaaminen. Tässä ketjussa pitäisi olla linkkejä hauskoihin kuviin ja jos tuo oli mielestäsi hauska, voit käydä tutkituttamassa pääsi.

:Timba79

P.S. Ja jos tämä ei muuten mene jakeluun, niin ruvetaan antamaan viikon jäähyjä kun selkeästä tahallaan tällaisen linkin postaa tänne.

[/mod]

Ehkä olisi pitänyt laittaa linkki tähän tarinaan heti aluksi. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=647486&postcount=24 Tai kertoa, että Rinkkuhan se siinä kuvassa treenaa porkkanan muuttamista näkymättömäksi. Pahoittelen aiheuttamaani harmia.

Tässäpä näitä...:D

Liitteet

• auts2.webp
    auts2.webp
    60,2 KB · Katsottu: 230
  • kermit2.webp
    kermit2.webp
    17,4 KB · Katsottu: 715
  • cat2.webp
    cat2.webp
    15,4 KB · Katsottu: 757
  • blind2.webp