Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

Tiilisukassa sanoi:
No niin otetaanpas oleellinen asia käsittelyyn: ONKO TOLLA OMISTAJALLA PUKU PÄÄLLÄ OFFROAD REISSULLA??? :worship:

No totta munassa sillä on puku päällä. Eikö sulla muka ole? HÄ. HÄ.
Ois parempi olla tai ei mee reissut yhtä putkeen ku tuolla.

Halo sanoi:
Mikä juttu tää oli?

Jos en ihan väärin muista niin myynnissä oli näkkäri johon oli mystisesti ilmestynyt jeesuksen kasvot.

Taby sanoi:
http://www.mummila.net/varasto/joogit/index.html
Toivottavasti eijjoo wanaha

puistojoogi.jpg

Onkohan Tää eri vyötasolla? :lol2:

ironchef sanoi:

Edit: Liittyyköhän noi samanlaiset mukit maassa ja aidat jotenkin tohon treeniin?

Kyseiset mukit on niin samankaltaisia, että niillä voi olla jokin syvempi yhteys tähän asiaan. Toisaalta en usko noiden aitojen vaikuttavan asiaan, sillä toinen niistä on selkeästi puu- ja toinen metaliaita. Näistä nateriaalieroista johtuen kyseisten rakennelmien ei uskota vaikuttavan suoritukseen siinämäärin että sillä olisi merkittävää huomioarvoa. Vaikkakin jälkimmäisessä kuvassa aidalla on merkittävä osansa jonka pystymme havaitsemaan tutkiessamme suoritusta tukevia rakenteita.

Google kertoo totuuden

Tämä nyt ei ole kuva tms. juttu, mutta mä repesin kunnolla. Menkää Googleen ja kirjoittakaa hakuun sana "failure". (ilman lainausmerkkejä) Sitten painakaa kokeilen onneani. :D

Ihme jos tosta ei nouse meteli.

JoAT sanoi:
Tämä nyt ei ole kuva tms. juttu, mutta mä repesin kunnolla. Menkää Googleen ja kirjoittakaa hakuun sana "failure". (ilman lainausmerkkejä) Sitten painakaa kokeilen onneani. :D

haha:D

JoAT sanoi:

Aiheutti repeilyä :thumbs:

Back
Ylös Bottom