Kyseiset mukit on niin samankaltaisia, että niillä voi olla jokin syvempi yhteys tähän asiaan. Toisaalta en usko noiden aitojen vaikuttavan asiaan, sillä toinen niistä on selkeästi puu- ja toinen metaliaita. Näistä nateriaalieroista johtuen kyseisten rakennelmien ei uskota vaikuttavan suoritukseen siinämäärin että sillä olisi merkittävää huomioarvoa. Vaikkakin jälkimmäisessä kuvassa aidalla on merkittävä osansa jonka pystymme havaitsemaan tutkiessamme suoritusta tukevia rakenteita.
Tämä nyt ei ole kuva tms. juttu, mutta mä repesin kunnolla. Menkää Googleen ja kirjoittakaa hakuun sana "failure". (ilman lainausmerkkejä) Sitten painakaa kokeilen onneani. :D
Tämä nyt ei ole kuva tms. juttu, mutta mä repesin kunnolla. Menkää Googleen ja kirjoittakaa hakuun sana "failure". (ilman lainausmerkkejä) Sitten painakaa kokeilen onneani. :D