Siis mitä vittua? Mun silmään toi näyttää ainaki ihan helvetin timmiltä.. Jos tommosta alkaa pitää jo läskinä ni täytyy sanoa et ei hyvin mee sullakaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä vittua? Mun silmään toi näyttää ainaki ihan helvetin timmiltä.. Jos tommosta alkaa pitää jo läskinä ni täytyy sanoa et ei hyvin mee sullakaan.
Rumahan se voi olla kun ei naamaa näy, mutta kroppa tosi jees. Tosin blueberry varmaan panee jotain miehen näköisiä boudari tai fitness muijia
Rumahan se voi olla kun ei naamaa näy, mutta kroppa tosi jees. Tosin blueberry varmaan panee jotain miehen näköisiä boudari tai fitness muijia
Tietty eihän se pärjäis, kun oot varmaan paras siinäkin :face:
en kyllä ole lesbo muuten hyvä... ja hirvee haloo jostain mun mielipiteestä. Oli vähän kärjistetysti sanottu että läski mutta en kyllä pitänyt tota hyvänä kroppana ja itse en ainakaan rupeis tollasseita kuvia laittaan minkäänlaisella kropalla naamakirjaan.
Huomasitko ketjun otsikon? Tämä on hauskoille kuville, ei ihannefysiikalle. Läski tai ei, kuva on kaukana hauskasta.
, mutta miks toi lattia on niin paskane?!:wtf:
Hei helvettisoikoon! Se nainen ei ollut läski. Mun mielestä on tosi karmeeta löytää tollasesta kropasta negatiivista sanottavaa juuri sillä mittapuulla, jolla sen pitäis olla malliyksilö. Muutama pointti, joiden takia mua pöyristytti sun viesti:en kyllä ole lesbo muuten hyvä... ja hirvee haloo jostain mun mielipiteestä. Oli vähän kärjistetysti sanottu että läski mutta en kyllä pitänyt tota hyvänä kroppana ja itse en ainakaan rupeis tollasseita kuvia laittaan minkäänlaisella kropalla naamakirjaan.
Missä vaiheessa olen ilmaissut olevani paras kaikessa?
"Tee hauska pakkismeemi, jonka ideana on vittuilla ja typota se"