Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis mitä vittua? Mun silmään toi näyttää ainaki ihan helvetin timmiltä.. Jos tommosta alkaa pitää jo läskinä ni täytyy sanoa et ei hyvin mee sullakaan.

Rumahan se voi olla kun ei naamaa näy, mutta kroppa tosi jees. Tosin blueberry varmaan panee jotain miehen näköisiä boudari tai fitness muijia

Rumahan se voi olla kun ei naamaa näy, mutta kroppa tosi jees. Tosin blueberry varmaan panee jotain miehen näköisiä boudari tai fitness muijia

en kyllä ole lesbo muuten hyvä... ja hirvee haloo jostain mun mielipiteestä. Oli vähän kärjistetysti sanottu että läski mutta en kyllä pitänyt tota hyvänä kroppana ja itse en ainakaan rupeis tollasseita kuvia laittaan minkäänlaisella kropalla naamakirjaan.

Tietty eihän se pärjäis, kun oot varmaan paras siinäkin :face:

Missä vaiheessa olen ilmaissut olevani paras kaikessa?

en kyllä ole lesbo muuten hyvä... ja hirvee haloo jostain mun mielipiteestä. Oli vähän kärjistetysti sanottu että läski mutta en kyllä pitänyt tota hyvänä kroppana ja itse en ainakaan rupeis tollasseita kuvia laittaan minkäänlaisella kropalla naamakirjaan.

Huomasitko ketjun otsikon? Tämä on hauskoille kuville, ei ihannefysiikalle. Läski tai ei, kuva on kaukana hauskasta.

527391_424057234316200_1769402920_n.png

Saa kai tänne vielä kuviakin postailla.

Missä vaiheessa olen ilmaissut olevani paras kaikessa?
Hei helvettisoikoon! Se nainen ei ollut läski. Mun mielestä on tosi karmeeta löytää tollasesta kropasta negatiivista sanottavaa juuri sillä mittapuulla, jolla sen pitäis olla malliyksilö. Muutama pointti, joiden takia mua pöyristytti sun viesti:
1.Mun mielestä kenellä tahansa on oikeus olla ylpeä kropastaan,
2.mutta jos kuvitellaan kuvitteellinen paskamaailma, jossa kriteeri itsetyytyväisyydelle on tiukka kunto, kuvan naisella on yhä oikeus olla ylpeä kropastaan.
Ymmärrän että sulla taitaa olla tosi erilaiset kauneusihanteet kuin muilla, mutta älä heitä tollasta läppää,
3.koska se saattaa aiheuttaa epävarmassa mielestään lihavassa tytössä entistä pahempaa tarpeetonta tyytymättömyyttä itseensä.
Maailmassa on saatanasti liikaa täysin tarpeetonta epävarmuutta ja laihdutusta. Tämä on varsinkin nuorten tyttöjen ongelma. Itseansä vihaamalla ja ruoskimalla kukaan ei saavuta mitään. Parasta on vain löytää hyvät puolet itsestään ja kehittää itseään tarpeidensa mukaan. Kärsimys ei ole yleisvaluuttaa, jolla lunastetaan onni.

ps. En vihaa sua. Halusin vaan sanoa mikä mun ja varmaan muidenkin mieltä painaa. Peace:piis:

Kyllä ite oon samaa mieltä. Toi muija mikään läski ole! Vetävän näkönehän se on. En tiedä sitte kuinka hyvässä kuosissa blueberry on eikä kyllä vittuakaan ees kiinnosta. Mutta toi muija on kaukana läskistä.

"Tee hauska pakkismeemi, jonka ideana on vittuilla ja typota se"

Tuli vaan mieleen, että sulla on elämä varmaan ihan vitun perseestä kun joka-asiasta itket.. Mielummin kahtelisin vaan kuvia kun vääntöä siitä, onko joku läski.. En edes löydä typoa tuosta katsomallakaan jos et offtopiccia tarkoita...

Latest posts

Back
Ylös Bottom