Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla meni äsken kokonaiset 10 sekunttia elämästä hukkaan, kun laitoin chromelle näkymään noi kuvat. Jos ei jaksa ton vertaa nähdä vaivaa ni ei kai noita kuviakaan jaksa täällä selailla.
En mä nyt sitä tarkoittanut, etteikö tänne saisi linkata kuvia esim. imgurista. Ok, olen ehkä laiska, mutta olisin toivonut että joku kertoisi, että mikä temppu pitää tehdä, että ne kuvat saa näkymään Chromella, kun tuntuu, että sitä ei saatana voi sanoa, vaan pimitetään loppuun asti.
Voisitko ystävällisesti jakaa tietämystäsi sen asian suhteen joko tässä, tai tuolla "kuvat näkymään, keltaiset sammakot pois tjsp." -threadissa, jos kerran on kymmenen sekunnin homma.
EDIT. En onnistunut tuon toisen threadin ohjeilla.
Paina hiiren oikealla namiskuukkelilla chromen pikakuvaketta (tai mistä nyt käynnistätkään) ja lisää "Kohde" -rivin perään " --no-referrers".
Eli muotoon ...\Chrome\Application\chrome.exe --no-referrers
Kopioitu toisesta threadista.
Asenna opera.
Paina f12
ota rasti ruudusta send referrer information pois
näe kaikki kuvat.
Käytä omaa hypersuperselaintasi kaikkeen muuhun, paitsi pakkiksen kuvaketjun lukemiseen, jos niin haluat, mutta lopeta se itkeminen, ettei kuvat näy.
Paina hiiren oikealla namiskuukkelilla chromen pikakuvaketta (tai mistä nyt käynnistätkään) ja lisää "Kohde" -rivin perään " --no-referrers".
Eli muotoon ...\Chrome\Application\chrome.exe --no-referrers
Kopioitu toisesta threadista.