Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

7zCJW.jpg

Miks sä laitat niitä tolleen et kukaan ei nää? :jahas:
Ei näy koska imgur on paska, ja koska selainta ei pitäis tarvita puukottaa jotta saa näkymään yhden mestan kuvia.

Miks sä laitat niitä tolleen et kukaan ei nää? :jahas:

Koska toi image insert on perseestä ja jokainen itseään kunnioittava netin selaaja käyttää sellasta selainta ja sellasia asetuksia että edes Imgurista laitetut kuvat näkyy.
Mun mielestä ne jotka ei osaa, jaksa tai muuten ei vaan saa kuvia näkyyn, joutaa oleen ilman.

Ei näy koska imgur on paska, ja koska selainta ei pitäis tarvita puukottaa jotta saa näkymään yhden mestan kuvia.

LoL :)

"Sellaista selainta ja sellaisia asetuksia", eli = ihan-sama-mitä-selainta-kunhan-on-plugareita ja ei-oikeasti-asetus-vaan-plugin/tms-muu-hack. Kategoriaan kuuluu tällä hetkellä ainakin Chrome ja Firefox. Chromen kohdalla referrer blokki on tosin uusi asia, tämän vuoden puolella ilmestynyt pätevä extension. Aiemmin jotain virityksiä ollut.

Imgur ei *salli* kuvien linkkaamista joko vain Pakkotoistolle (niin paljon liikennettä samasta domainista), tai yleisesti. Tosin yleisesti se taitaa, olin lukeneeni jostain säännöistä, mutta Pakkis taitaa olla kieltolistalla. Taitaa olla about 76:s kerta kun tää asia käsitellään. :)

Itse yksinkertaisesti lataan kuvan koneelle ja sitten Pakkikselle jos jostain syystä kuva on pakko Imgurista linkata. Helppoa ja nopeaa. Ne jotka ei tuota osaa/jaksa, joutaa postaa rikkinäisiä kuvia suurimman osan nähtäväksi.

Jotta ei täysin OT, niin kuva saitilta joka ei blokkaile:

blowing_bubbles.webp

Itse yksinkertaisesti lataan kuvan koneelle ja sitten Pakkikselle jos jostain syystä kuva on pakko Imgurista linkata. Helppoa ja nopeaa. Ne jotka ei tuota osaa/jaksa, joutaa postaa rikkinäisiä kuvia suurimman osan nähtäväksi.

Jos joskus olisit postannu sellasia määriä kuvia ku jotku, nii olisit huomannu että ei riitä ihmisen elinikä alkaa tallettaan ja uppaan kuvia tänne. On vaan liian hidasta ja surkeaa touhua.

Varmasti onnistuu sulosesti, jos postaa yhden kuvan kuussa.... ja luultavasti vielä vitun wanhan sellasen. Sitä en vaan sitte tiedä kuka sellasta threadiä jaksaa seurata.

Op5Yt.jpg

Mitä sää chef puolustelet noita kuvia jotka ei näy? Ei kukaan jaksa kahtoa sun 20 kuvaa aina linkkaamalla sitä osotetta, mikset vaan vois linkkaila sivuilta jolta ne näkyy täällä!?

Mitä sää chef puolustelet noita kuvia jotka ei näy? Ei kukaan jaksa kahtoa sun 20 kuvaa aina linkkaamalla sitä osotetta, mikset vaan vois linkkaila sivuilta jolta ne näkyy täällä!?
No minkä helvetin takia ei voi hankkia sellaista selainta jolla saa ne näkymään? Onko niin hankalaa? Helpottuu elämä huomattavasti, eikä tarvitse itkeä kuvista mitkä ei näy. Vai onko ihan periaattesta pakko olla vastahankaan? Kyllä vaikeaksi menee.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Edelleen pointtina että mikään selain ei suoriltaan ilman lisäreitä näytä noita kuvia. Siinä jo tarpeeksi iso kynnys suurimmalle osalle. Itse nyt jopa menin asentamaan sen lisäosan kun vihdoin toimivan sellaisen Chromelle saa. Näyttää toimivan jopa, mutta uskon että monella menee sormi suuhun jo sen asetuksissa jos nyt ylipäätään saavat edes aikaiseksi sen asentaa.

Se on monelle vaikeaa. Multa on kysytty enemmän kuin kerran mm. mihin katosi Firefoxin valikot kun siirryttiin siihen nykyiseen muotoon jossa normaali valikkopalkki katosi, joten nuo erikoisemmat asetukset (jotka ei edes GUI:stä löydy) vasta ovatkin jotain.

SelainX toimii täysin kuten selaimen pitäisi vaikka nuo Imgur kuvat eivät täällä näy, joten ei ole edes kyse huonommasta selaimesta.

regret_nohing.webp

Mullakaan ei kyllä näy Chromella, eikä mua kyllä haittaa vaikkei näy. Probably kumminkin jotain vanhaa kuten Chef sanoi ja jotain mitä oon jo nähny :D
577838_404626859570921_174207815946161_1205982_1257656003_n.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom